Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til Webshop der sælger LED spot og LED pærer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Fra  Light solutions ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej alle Aminoer.

I foråret købte Dioder-Online.dk hjemmesiden LEDpaerer.dk. 
For at vækste forretningen der allerede var opbygget, gik vi i gang med at lave ny hjemmeside. Det har så kulmineret i at den i går kom online.
Vi ser meget gerne ris/ros både på mobil og computer versionen, så vi kan gøre den endnu bedre og give vores kunder den ultimative brugeroplevelse.

Hjemmesiden sælger LED pærer og LED spots og det er der fokus ligger.

Hjemmesiden vi gerne vil have feedback på:
http://ledpaerer.dk/


Hoved hjemmesiden, hvis nogen ville have interesse i at se den:
http://dioder-online.dk/

Husk der ikke er noget der hedder dårligt feedback, mit ego kan godt tage slagene :).

Venlig Hilsen
Stefan

Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Bildele-Online Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side i har fået!

Bare lige en ting der er irriterende. Hver eneste gang man lander tilbage på startsiden, kommer denne Newsletter-Popup. Den burde efter min mening komme en gang per session - men ikke hver eneste gang jeg vender tilbage på startsiden.

Ellers en meget pæn side!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Få den s.... popup væk. Vil du sælge eller have folk på nyhedslisten?

Jeg lukkede browseren da popup'en kom.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot webshop!
Sjovt med den sovende/glade pære i kurven og jeres chokolade-trick ved checkout :-)

Enig med de andre i at e-mail popup boksen ødelægger brugeroplevelsen.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Fra  Light solutions ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Svar alle 3.

Det sætter jeg stor pris på!

Vi ser på en bedre løsning på pop-uppen. Som i ved så er det jo en ballance mellem at få tilmeldinger til fremtidigt salg og få salg igennem idag.

Vi ved jo alle at Nyhedsbreve sælger super godt.

Jeg er rigtig glad for det ikke kun er os der syntes den er pæn, men det også er jer, Vores programmør har lagt rigtig mange timer i det og han fortsætter med at forbedre det.

Det næste der kommer er et spørgsmålstegn ved alle professionelle termer(Kelvin, CRI, lumen osv), så kunden kan finde rundt i det så alle ved hvad de skal kigge efter.

Men fortsæt endelig med at fyre løs, det er den eneste måde vi bliver bedre :).

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan 

Jeg må give de andre heri tråden ret i det forhold at du bør fjerne den omtalte pop up ved indgang til siden. Du kan evt. indstille den til at fremkomme efter 4-5 sideskift på din shop. Dette vil i min optik virke mere passende. 

Ellers må jeg indrømme at jeg er ganske begejstret for designet og brugervenligheden! Godt arbejde :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan.

Har altid syntes at i har den flotteste og mest brugervenlige webshop indenfor LED branchen.

Og dette har i så forbedret endnu mere, super flot, i har gode informationer under jeres produkter, kan ikke sætte en finger på nogen steder. Smile

Offtopic:

Jeg arbejder selv i LED branchen, jeg arbejder hos virksomheden Smartstrøm.dk som sælger LED pærer, rør m.v. til butikker, webshops m.v.

Kunne du være interesseret i et møde en dag? - Jeg er sikker på at jeg har nogle produkter, som i vil syntes er interessante. Jeg bor selv i Odder, og kan nemt komme forbi en en dag.

F.eks. vores STELLA pære: http://fireflylights.dk/firefly-stella

Ring / skriv gerne en mail.

Telefon: +45 31 43 46 12

Email: kontakt@smartstrom.dk

Med Venlig Hilsen

Martin Rohr Jepsen

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Fra  Light solutions ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 3.

tak for feedback igen, det betyder meget og vi er super glade for alt det i skriver. pop-uppen skal helt sikkert rettes til.

Martin: Vi er er altid åbne overfor at snakke, skriv en mail til mig, så ser vi på om vi kan finde tid. men det skal siges vi selv er destributører og importører af en hel del. Det betyder at jeg ikke love noget.

Ja vi ved godt der er en pop-up der ikke gider indlæses, men det er i fuld gang med at blive rettet, men fedt fedt du fandt den! Det skal selvfølgelig rettes.

Men tak for de rosende ord, men bliv endelig ved, jeg håber der kan findes en masse, især med brugervenligheden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)