Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig hjælp til svar om Wordpress hjemmeside og UnoEuro

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. :-)

Jeg har brug for hurtig assistance. Jeg står og skal købe et domæne og senere have lavet en Wordpress hjemmeside. Er det smartest at hoste mit domæne igennem Unoeuro? Eller er det ligegyldigt, hvor jeg hoster det? Kan jeg bare flytte det over til Unoeuro, når jeg skal lave min Wordpress hjemmeside?

Håber at høre fra jer. På forhånd tak for hjælpen.  :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sissel

Det kommer lidt an på hvilket domæne du køber, .dk domæner kan du flytte som det passer dig, hvorimod f.eks. et .com domæne ikke kan flyttes de første 60 dage efter købet.

Så det kommer lidt an på...... Smile

//Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. :-)

Tusind tak for din hurtige respons. Det er et .dk domæne. Så dejligt at det let kan flyttes, når det bliver aktuelt. TAK for din hjælp. :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Selv tak Sissel

Skal du have Wordpress, så kig forbi os, vi kan en masse ting lige med Wordpress, fang mig på chatten, hvis du har spørgsmål, så hjælper jeg gerne.

//Kim

Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte one.com hvor de hoster og samtidig har et link til one-button wordpress. De har både .dk og .com og du kunne jo evt købe begge og saa lede den ene til at linke den anden. Saa hvis de søger på .com ender de alligevel på din .dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit tilbud, Kim. Det er rigtig sødt af dig. :-) Jeg kigger ind på din side. Har arbejdet i nogle CMS systemer selv. Men ved ikke, om jeg kan finde ud af Wordpress. Er bare tiltrukket af muligheden for selv at kunne redigere, når først den er oppe at køre. :-) Jeg fanger dig lige på et tidspunkt, så kan vi snakke nærmere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. :-)

Tak for dit svar. Jeg har også siddet og kigget lidt på den der one-button hos One.com. Må tage mig noget tid og sætte mig seriøst ned og kigge på det. :-) Skal lige have .com domæne med i overvejelserne. Kunne være en god ide. :-) Tak for tip. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sissel

Jeg har selv for et par måneder siden købt både domæne og webhotel ved Unoeuro.

Det var utrolig nemt med deres 1-click-installation og jeg var i gang og online efter kort tid, og Wordpress er ret nemt at komme igang med.

Selve processen er sikkert noget ala den samme ved de fleste udbydere.

Uanset hvem du vælger ville jeg bestille det hele samme sted så jeg slap for flytning efter kort tid. Flytning kræver ikke så meget - men det hele tager jo tid.

Efter min 1-click Wordpress installation valgte jeg at installere et nyt theme,http://www.lingeriet.dk/blog/, da standardtemaerne i Wordpress lige er for meget standard for mig. Men det er der nu hellere ikke så mange ben i. Lidt opsætning og tilretning af sprog og så køre det. Kig evt. efter hvilket der er godt supporteret mv.

Held og lykke,

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sissel

Du er altid velkommen til at kigge forbi.

Sissel Helena Nisted:
Har arbejdet i nogle CMS systemer selv. Men ved ikke, om jeg kan finde ud af Wordpress.

Hos WPhosting skal du faktisk ikke selv installere dit CMS system, det sker helt automatisk allerede i købs processen, hvor du bare vælger at du vil have installeret en Wordpress, så installeres den helt automatisk for dig, så når du modtager dine login oplysninger, er din Wordpress allerede installeret for dig og klar til brug, nemmere kan det vist ikke være.

//Kim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)