Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B salg muligheder og faldgrupper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er pt tilknyttet en iværksætter virksomhed som laver apps. Vi har nu lavet et godt (syntes vi selv) produkt, og vi er i den situation at vi tænker over vores "go-to-market" plan. Vi sidder tit og diskutere vores strategi om hvad må vi og ikke må, da vi jo nødig vil gøre noget ulovligt eller skabe "bad-will" ved potentielle kunder. 

Vores kundesegment er psykologer, og vi tænker tit over om man bare må ringe til dem og sige "hej kunne du tænke dig at købe vores produkt? (læs her at der selvfølgelig er en længere og forklarende salgspitch). Generelt at det vi tit tænker over markedsføring til virksomheder om hvad man egentlig må.

Håber nogen kan hjælpe os 

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Hvis jeres app løser et konkret problem så send et brev eller post kort - hvis eneste formål er at få dem til at "rejse" deres hånd for at sige at de er intresseret.

Hvis jeg nu har lavet en app der kan skaffe dem 2-5 flere leads hver uge - så ville mit postkort sige:

"Lær hvordan en frustreret Psykolog på Bornholm der næsten måtte lukke sin klinik nu får 5 nye klienter - hver uge - og hvordan han bruger 6 timer mere hver uge på golfbanen i mens han passer sin klinik.

Gå ind på www.2-5nyeklienterOmUgen.co m

Brug kode: psyk8765 for at se video"

Eller noget i den dur - min pointe er at du skal KUN tiltrække mulige kunder - og FRASTØDE kunder der ikke har det behov som din app løser - det er meget vigtigt.

Når de nu har hentet/set videon, salgsbrevet eller hvad det nu er - ja så har du skabt en relation OG DEN kan du bruge når du ringer dem op.

Du kan også bruge annoncer i fagblade til at skaffe leads - jeg har brugt Børsen adskillige gange til B2B leads

P.S denne fremgangsmåde er testet og jeg har lært den fra Guru Gary:

http://www.thegaryhalbertletter.com/newsletters/2005/12-12-05.htm 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)