Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og ideer til TilbudsManden.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens derude

Jeg har haft TilbudsManden.dk i lidt tid nu og har forbedret den lige så stille frem til det den er nu.

Det er en side som jeg har lavet som lidt lille fritid projekt og som jeg koder videre på, når jeg har lidt tid til overs.

Den generelle ting siden egentlig går ud på er at give folk muligheden for at finde virksomhedernes egne tilbud samlet et sted uden for meget besvær.

Så det er ikke en side lige som alle de rabat/coupon sider, for min side viser også hvad virksomhederne nu engang kan tilbyde sine kunder af forskellige ting.

Håber det gav et hurtigt indblik i hvad det er for en side Skype-Smile

Men jeg vil rigtig gerne høre hvad i derude synes om den?, om i har nogle ide'er til siden? eller nogle nye synspunkter til hvordan man kunne gøre noget? Skype-Smile

Så giv den gas og kom med en masse feedback eller hvad i nu ellers tænker når i ser/bruger siden Skype-Wink

 

Hav en god dag

Mvh.

Søren

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Undskyld hvis jeg går lige på - men hvad får jeg, som bruger, ud af at benytte siden? Hvilken service tilbyder du mig, som jeg mangler? Hvilket behov kan du opfylde, som jeg ikke kan finde andre steder?

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Grundidéen og behovet passer skam fint nok sammen - men præsentationen er helt forkert anlagt. For mig lignede det ved første øjekast en foreningshjemmeside for havemænd eller sådan noget - der mangler neutralitet, og vigtigst, tilbud! - Masser af tilbud!

Du burde tage 3 skridt tilbage, og lade tilbudende, som du jo ønsker at "sælge", være helt og alene i fokus! Der burde være tilbud over det hele på den forside, med mulighed for at indskærpe sine interesse direkte og interaktivt., der fra kan du enten på en anden side, i en mindre menu eller helt for neden indsætte din vision. Den er irrelevant for 99% af de besøgende du ønsker at tiltrække.

De grafiske elementer osv er meget søde - men irrelevante for det du prøver at opnå tror jeg desværre. Der foregår simpelthen alt for meget som overhovedet ikke har noget med tilbud at gøre.

Folk vil gerne have dit produkt - men de skal hverken læse et manifest eller klikke rundt for at få fat i det. Server produktet, og lad dem som gider, fordybe sig videre.

Mvh Nikolaj

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Fra  proofreading.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Selve konceptet er egentligt fint - man kunne bruge et slogan, fx. "Alle tilbud - et sted."

Hvis målet er at hjælpe brugere find deres tilbud så hurtigt som muligt, så synes jeg, det ville være bedre at have tilbudsoverblikket på forsiden i stedet for under 'tilbud'-linket. Du kunne også vise forskellige tilbud på forsiden i stedet for at skrive en forklaring på hvad hjemmesiden går ud på. En god tip til webdesign er, at hvis man behøver skriver tekster om, hvad hjemmesiden er, så er designet ikke klart nok. Det burde være indlysende, lige så snart man kigger på siden.

Håber, der hjælper :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren 

Hvis jeg var dig ville jeg arbejde på en åbenlys “Kom i gang“ knap på din landingpage (forside). Det handler om at gøre det lettest muligt for dine besøgende at komme i gang. 

Endvidere synes jeg du skal overveje lys nuance som baggrundsfarve, da sådan en farve vil give din hjemmeside mere dybde. Du kan evt. bruge farven herfra Amino som inspiration. 

Held og lykke med projektet :-) 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alt det feedback og gode ideer jeg har fået indtil videre :-)

Jeg kan ligesom se på den generelle gennemgang af de fleste feedback, at jeg burde have flere tilbud og mindre tekst på forsiden og nemmere adgang til resten af tilbuddene på siden.

kan også godt lide ideen med sloganet :-)

Jeg har haft overvejet om jeg under tilbud (menu punktet) skulle lave en lille form for menu under de forskellige tilbud med virksomheds navn eller hvad for et produkt de leder efter. for nogle steder er det måske lidt rodet sammen. kunne det være en ide også? 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Jensen:

Hej Søren,

Undskyld hvis jeg går lige på - men hvad får jeg, som bruger, ud af at benytte siden? Hvilken service tilbyder du mig, som jeg mangler? Hvilket behov kan du opfylde, som jeg ikke kan finde andre steder?

Venligst,
Kenneth

Kenneth, ideen med denne side er at jeg har samlet alle tilbud fra mange virksomheder på et sted, det vil sige også de tilbud/reklamer som alle de andre tilbuds sider ikke har. jeg har også bare "Normale reklamer" hvor du måske ikke rigtig kan spare noget, men det er stadig et godt tilbud for den bruger som mangler det produkt.

Håber det hjalp :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)