Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til grossist modtages med kyshånd :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino'er.

Jeg driver til dagligt Smartstrøm.dk som leverer forskellige produkter til detail branchen, samt større virksomheder.

Jeg har været igang i næsten 1 år, virksomheden har gået langsom frem, men dog fremad.

Jeg har stor konkurrence på det danske marked - og det er meget svært at få fat i de rigtige kunder. - Jeg har forsøgt mig med forskellige nyhedsmails, til mine allerede eksisterende kunder, samt dagligt kold kanvas salg (både telefon samt uopfordret fremmøde)

Jeg har også en sælger, som kører på landevejen når han har tid til det.

Jeg føler selv jeg har et stort sortiment af produkter, jeg er ikke lagerførende med hele mit sortiment, men jeg vil rigtig gerne lave aftaler med butikker m.v. om at være lagerførende på bestemte produkt grupper. Jeg har dog for små 100.000 kr i lager pt.

Og jeg kan (næsten) altid, skaffe special fremstillede varer til mine kunder, hvis de har et specielt ønske herom. Dette har jeg også fået rigtig meget ros for, hos mine eksisterende kunder.

Jeg har dog det problem, at jeg ikke kan nå nok kunder, til at kunne holde en nogenlunde løn hjemme til mig selv. Jeg syntes jeg knokler med kunderelationer, netværk, nysalg m.v. Men udviklingen går bare for langsomt.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan i startede jeres virksomhed, evt. måske endda i samme branche, og på hvilken måde, fik i jeres kundenetværk til at vokse?

Hvis du evt. er med i en netværks gruppe i Horsens, Kolding, eller Århus, vil jeg meget gerne høre mere, da jeg tror at jeg vil kunne få en masse inspiration , samt måske endda dele ud af mine egne erfaringer det sidste år.

Jeg håber der sidder nogle flinke Amino'er derude, som har lyst til at dele deres erfaringer. Smile

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)