Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google pagerank eller mangel på samme (www.familiefletninger.dk)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har bloggen www.familiefletninger.dk og forsøger hele tiden at optimere på siden. Jeg har lige forsøgt at tjekke pagerank på siden og må sande at den blog vises om N/A. Nu er jeg ikke klar over, hvor meget der skal til førend man får en pagerank, men er der nogen der måske kan fortælle mig om det er skidt slet ikke at bliver rangeret og i givet fald, hvad man kan gøre anderledes. Skulle der være andre input optimering af bloggen i det hele taget er det også meget velkomment. På forhånd tak og god weekend. 

/Dorte

www.familiefletninger.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dorte:
Jeg har lige forsøgt at tjekke pagerank på siden og må sande at den blog vises om N/A. Nu er jeg ikke klar over, hvor meget der skal til førend man får en pagerank, men er der nogen der måske kan fortælle mig om det er skidt slet ikke at bliver rangeret og i givet fald, hvad man kan gøre anderledes.

Google PageRank blev vist opdateret offentligt sidste gang tilbage i 2013 eller så. Så du skal nok se langt efter at se en synlig PR på din side.

Her lidt omkring PR, og at den tilsynladende er helt væk for offentligheden - http://mysiteauditor.com/blog/is-google-pagerank-dead/

Noget der blev lagt vægt på også dengang PR faktisk blev opdateret, var ikke størrelsen af cifret - det kunne snydes alligevel, men ens placering i Google. Alt andet er i virkeligheden ligegyldigt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fem stjerner til Jonas, for at give den helt rigtige beskrivelse.

PageRank dør heldigvis aldrig, det er bare ikke nogen tal som bliver offentliggjort, fordi PageRank er blevet lavet om til nogen tal som personer/virksomheder udnytter i høj grad. Det var ikke ententionen med PageRank.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)