Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oplæring webshop drift

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en plan om en webshop fra asien på sigt. Jeg er igang med de forberedne øvelser til hjemmesiden.

Jeg er desværre uden job i øjeblikket, og den tid vil jeg gerne bruge fornuftigt. Jeg søger derfor en webshop beliggende i København eller Storkøbenhavn, der sender varer til udlandet, hvor jeg kan komme nogle gange om ugen (eller hvad vi nu aftaler) og hjælpe til, med at pakke varer og hjælpe hvor jeg kan - kvit og frit mod du til gengæld vil bruge nogle timer hver gang på mig. Jeg skal følge dig i dit arbejde og driften af shoppen. Jeg skal selvfølgelig ikke vide noget om fortrolige ting men har et stort ønske om viden om især fragtdelen.

Kom glad.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig ift. dit indlæg, men vil gerne have lov til at rose dig for en super indstilling Yes Håber du får succes med en webshop på sigt :-) 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Simon. Jeg tror at god forberedelse har stor betydning i dette tilfælde. Nogle gange skal man bare kaste sig ud i det, men syntes lige så godt jeg kan forsøge at udnytte situationen når jeg nu har tiden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)