Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prismarkedsføring - er det her lovligt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Må man gerne give 50% rabat på et medlemskab (produkt), hvis ens brugere/kunder henviser til andre kunder/brugere?

Med venlig hilsen
Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Umiddelbart ser jeg ikke noget galt i det. Det er vel det samme som at give en rabatkode til en webshop eller ligende. 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skortenmov

Det bør der ingen problemer være i, så længe du har tingene iorden omkring hvorfor det lige er den "kundegruppe" du "kun" giver rabat :)

PS. fedt brugernavn Big Smile

//Kim

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar. Det er jeg glad for at høre!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten, er du sikker på det er smart?

Hvis du giver 50% rabat til bestående kunder ved evt salg, så vil dine kunder forsøge at lave eet salg og kun eet.

Hvis du giver dine affiliates 50% af det salg de gennemfører, så vil de forsøge at sælge så mange medlemskaber som muligt. Naturligvis for at øge deres indtjening.

Men du bør også vurdere om det er rigtigt at du kun vil have dine egne medlemmer til at være affiliate, hvis du tager alle ind som affiliate så kan du tilmelde dig partnerads.dk og derved potentielt få mange websites med et stort brugergrundlag til at sælge for dig. Og så er det ikke sikkert du behøves at give mere end måske 20% af omsætningen til dine affiliates.

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A.

Jeg er rigtig glad for dit tip, men vores forretningsmodel gør, at dit tip ikke helt fungerer. 

Men tak alligevel og god weekend!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)