Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmper desværre stadig med affiliate opsætning med Partner adds!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil meget gerne i gang med affiliate markedsførring for min shop. Men jeg har problemer med at sætte dette op og nu har jeg lige lidt tid til at prøve at få det til at fungere.

Jeg har sat min profil op hos Partner adds og og sat koderne ind som beskrevet i Funktions.php og Thankyou.php og det kom der ikke noget ud af da jeg testede.

Jeg har haft en udmærket kommunikation med Ken fra Partner adds, som også er kommet med forslag til hvad problemet kan være siden der ikke kom noget igennem.

Jeg har efterfølgende købt et pluginet Partner adds tracking og det har heller ikke løst problemet. Suk!

Jeg er så blevet spurt til om jeg har addblocks i min browser og om # kommer med mine ordre numre. Jeg kan ikke se at jeg har addblocks i min browser, så den vil jeg sige nej til (Kigget i indstillingerne), men jeg har # med i mine ordrenumre, så jeg kan kun med min begrænset viden på dette område konkludere at det er # som er problemet.

Hvordan kommer jeg af med dette?? Er der nogen af jer det kan/vil hjælpe mig med at løse dette problem?? Jeg vil meget gerne i gang med dette!!!

Hilsen Thomas

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Ja det er dette plugin!!

Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har lige afprøvet dit plugin, desværre med samme resultat!!

Thomas

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Prøv at smide de små stumper kode ind i tråden, det gør det nemmere for de andre at hjælpe dig med at finde fejlen :)

Jeg har absolut intet forstand på det, men ved der er rigtig mange der bruger Ken, så hvis de kunne se det du skriver i din kode, kunne det være at der kom et ahhhhh op fra dem.

//Kim

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kin

Ja det har du helt ret i, det tænkte jeg sjovt ikke på. Der er dog et gennembrud i sagen, Ken kørte selv en test igennem og det lykkes, så der er noget hos mig der blokere, men hvad jeg har ikke addblocker, så måske skal jeg bruge en anden computer når jeg laver mine kampanger.

Thomas

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Kunne være en firewall, antivirus program eller lignende, prøv at hælde dem ud en efter en og test igen for at finde ud af hvilken en det er, det er ihvertilfælde en oplagt mulighed at det er sådan noget der blokerer.

//Kim

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)