Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er genbrugsstationen den bedste svar til aflevering af gammelt PC hardware?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Århus og skal have ryddet ud i mit gamle PC hardware - bundkort, cdrom-drev, HD-rack etc. Er der et sted, hvor man kan aflevere det, som er snedigere end genbrugsstationen?

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad mener du med snedigere?

Husk under alle omstændigheder at slette (ikke bare formatere) dine drev same andre ting der er indhold på inden du afleverer dem.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Jeg mener, om der findes nogle organisationer eller lignende, som anvender gammelt elektronik til noget fornuftigt. Eller måske tekniske skoler. :-)

Tak for tippet angående gamle drev.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, så vidt jeg ved så er genbrugsstationen stadig et godt valg hvis det du mener er det ikke bare skrottes, i hvert fald så er det ikke ualmindeligt at funktionelt IT bliver doneret til spejdere osv. sidst jeg spurgte, som godt nok er nogle år siden, men giv dem da et kald dengang skulle man bare angive at det var funktionelt så havde de separat opbevaring. 

Og så lige +1 til tippet om at formaterer det må du ikke glemme.

God dag.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, cool.

Tak for info.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

https://www.refurb.dk Sælger brugt IT udstyr, måske kunne de bruge det. Firmaet ligger også i Aarhus, så der er ikke så lang tid transport. De vil sikkert også gerne hente det. Så du ikke skal bruge tid på det.

Hilsen Mads.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mads. Havde næsten helt glemt om dem. Det kan være jeg har et bundkort de kan bruge. :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)