Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sparer jeg feriepenge osv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hen Aminoer

I nød til at hjælpe mig :-)

Står og skal bruge to sælgere som skal køre på ren provision

Mit spørgsmål går på hvordan jeg kommer uden om at betale feriepenge mm. Dvs så jeg kun har udgiften til provision

Håber i kan hjælpe

Det er slet ikke for at nærrig blot fordi der kun er 2 % tilbage af omsætningen til mig, så der er simpelthen ikke midler til at skulle ha flere udgifter

De bedste hilsner

Christian

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer du ikke uden om. Hvis du vil følge loven, så skal du betale feriepenge. Og med et DB på 2%, så tænker jeg lige, at det da må være et ringe produkt, hvis du ikke kan tjene mere end 2% på det, eller også har du alt for høje omkostninger i det hele taget.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have kigget på dine omkostninger - ellers er det vist bedre for dig at stoppe dine sælgere og selv gå igang. 

En gennemsnitlig lønmodtager tjener ca. 240.000 årligt. Det vil sige at dine sælgere skal omsætte for 12 mio. for at du bare har t.kr 240!

Alt efter branche, så modtager en sælger normalt mellem 5 - 20 % i kommission.

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver kommer du ikke uden om at skulle betale feriepenge m.m.

Hvis du ikke tjener nok på dine produkter til at dække dine omkostninger, må du sætte prisen op.

En prisstigning burde ikke få nævneværdig negativ betydning for din omsætning, hvis du vel og mærke ansætter dygtige sælgere.

Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for hjælpen

Har fået den op på 5 %

Det er udover når alle udgifter er betalt - Så vil jeg mene 5 % er nok for at have en rentabel forretning

Omsætningen kommer til at være på 5 Mil

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke gøre mig klog på om 5% er nok - der skal ikke ske uheld og ikke være meget til dig selv - men feriepenge kommer du aldrig uden om, og provisionslønnede kan hive dig i retten hvis du ikke sørger for det er i orden

Du kan derimos godt sætte deres løn - så den samlet inkl ca 12,5% til ferie penge er det som du kan få råd til, så f.eks. en aftalt løn på 225 kr nu bliver 200 kr + feriepenge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)