Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

coaching E-Learning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går lidt med tanken om at blive coach da jeg er blevet meget inspireret af Les Brown og Eric Thomas.

Da jeg ikke er helt sikker på det er det jeg vil, så vil jeg ikke gå ud og spenderer 25000 på en uddannelse. Så ville høre om der nogen der kender nogen legitime steder man kan købe É-learning?

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville i stedet foreslå dig at finde en stak bøger på Amazon om emnet med nogle af de gode og læse dem.. Så får du noget inspiration - og de fleste af dem har også en masse materiale på YouTube tilgængeligt.. :-) Tony Robbins, Zig ziglar, Les Brown, Jim Rohn m.fl
Richard Bandler er især spændende, da det er ham der er hjernen bag det meste af det vi kender som NLP i dag og også en stor del af den hypnose og trance man bruger i dag..
Men held og lykke med det - det er rasende spændende og du må meget gerne skrive, hvis det er. Er selv udannet coach og har lidt praktisk erfaring også, dog primært som coach/mentor forbindelse med uddannelsesforløb..

Tilmeldt 29. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du nogen bøger der gode?
Hade tænkte mig at købe en af Les Browns bøger nu her når der penge i kassen igen 😊

Har tænkt på om man finder noget nyt i bøgerne eller om det ikke bare er det samme som man kan finde på Youtube fra forskellige konferencer osv

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)