Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores kickstarter?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Unique Ideas Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoner!

Jeg har i samarbejde med min bror, startet et brand ved navn BARVIVO i U.S.A for 3 måneder siden, med salg af to produkter på platformen Amazon.com.
I anledning af det har vi startet en kickstarter kampagne, og vi vil meget gerne have nogle iværksætter meninger omkring det.

Så hvis i har tid og lyst kan i tjekke den på: http://kck.st/1IqyOBv

Vi glæder os til at høre jeres meninger og vi vil gøre vores bedste for at opdatere den konstant!

På forhånd tak

- Martin

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Ved ikke om jeg er den eneste men ca. 1.10 ind i videoen begynder den at hakke eller lave mærkelig lyde :(

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Rigtig fint projekt samt produkter.

Som nævnt ovenfor så er er lyden ikke optimal. Jeg måtte lytte ekstra godt efter for at forstå hvad i siger. Dertil synes jeg også det er en smule irriterende den måde i halvvejs færdiggør hinandens sætninger og undervejs konstant kigger over på hinanden.

Kan se af Amazon at vi har super anmeldelser på produkterne, så jeg ville straks få gjort noget ved ovenstående så i kan komme videre med produktet :-)

God dag

Mvh Lasse R Ravn

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har set kampagnesiden, og kan ikke helt forstå hvorfor hvorfor der i det hele taget er en kampagne. Jeg kan se produkterne på Amazon, så jeg støtter jer vel ikke i at bringe en god ide til markedet, som man normalt bruger Kickstarter til. Det virker mest af alt som om at kampagnen bare skal finansiere lager.

Og hvorfor skal jeg donere 12.500 kr. før jeg får et produkt? Hvorfor ikke bruge Kickstarter til at sælge produkterne? Det er jo det man normalt gør. Man donerer eks. 250 kr. til kampagnen, og så får man til gengæld et produkt. Noget for noget. Jeres personlige videoer, Skype hilsen, holde et billede af mig på en spændende lokation etc. er jeg ærlig talt meget lidt interesseret i. 

Hvis jeg vil have produktet, vælger jeg nok bare at bruge $15 på det på Amazon.

Jeg får lyst til at købe produktet når jeg ser Kickstarter kampagnen, men det giver mig ikke rigtigt lyst til at lave et pledge.

Mvh Carsten

Fra Præstø
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Unique Ideas Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,
Super tak, vi kigger straks på det! :)

Hej Lasse,
Okay, så lidt det samme som Alexander siger? Vi kigger på videoen senere og optimere den :)
Tak (Y)

Hej Carsten,
Ideen med vores kampagne er at støtte vores virksomhed/brand, som vi ligger meget fokus på igennem hele projektet. (Det er lige fra lager som du selv påpeger men samtidig udvikling af ny indpakning og produkterne.
For at vi har råd til mulig udvikling af produkterne kræver det en væsentlig større sum, en sum som vi har mulighed for at generere selv hvis Kickstarter går igennem, som vi gennemgår til sidst. :-)

Vi ser det hellere som at folk støtter os og pengene rent går til videreudvikling af virksomheden end til at starte et lager i EU f.eks. for at kunne udsende produkter til backers i EU. Men det kan være vores tankegang er for snæver der? Så folk faktisk stadig er meget fokuseret på noget for noget princippet?

Men vi vil ændre lidt rundt på det så det kommer mere frem lige i starten :) - Tak!

Fra Præstø
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Unique Ideas Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Carsten,

Vi har nu opdateret vores rewards, og tænkte om du gad at tage et kig på det? :-)

Rigtig god aften
Mvh
Martin

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Vi har nu opdateret vores rewards, og tænkte om du gad at tage et kig på det? :-)

Det motiverer mig langt mere. Faktisk donerede jeg lige 200 kr. for at få en af de fede Wine Opener Smile

Mvh Carsten

Fra Præstø
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Unique Ideas Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at høre! :)

Skønt, tusind tak Carsten! Så krydser vi fingre for hele kickstarter kampagnen går igennem.
Og endnu engang tak for dine inputs! 

Rigtig god dag

Mvh Martin

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvordan kom I på Kickstarter? - det er jo kun for amerikanere, mens vi andre må bruge Indiegogo eller Booomerang m.fl. 

Fra Præstø
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Unique Ideas Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Musico,

Det er vidst omtrent ½ år siden at Kickstarter åbnede op i Danmark, og gjorde det muligt for danskere at gøre brug af kickstarter. :-)

Så det er bare at gå igang fra en ende af.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)