Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor alt det tøj?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Brandpartner v/Nicolai Sørensen Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt så oplever jeg det også i stor grad. Netværk og forummer boomer af folk der vil starte eget tøjfirma. Desværre virker det ret halvhjertet, da det er de samme folk som spørger om hjælp til "Hvad skal min virksomhed hedde?", "Hvem kender leverandører til tøj? BILLIGT!" og "Hvem kan designe tøj?". 

Jeg synes det er lidt syndt. Personligt shopper jeg aldrig på nettet fra nye webshops længere - det er ødelagt for mig med alle de sager der har været skrevet om i MX. 

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kendt amino i ca 14 dage. Jeg har haft en webshop i et år, og det går faktisk ret godt. Jeg søger nu nye udfordringer og finder dette websted, lavet til bla at hjælpe med sådanne nogle ting, og møder overvejende nedladende bemærkninger og indlæg..Ikke personlige, men må sige janteloven lever rigtig godt herinde..Det er lidt øv for os der søger gode råd, af folk med lidt mere erfaring, og som formegentlig også har meldt sig ind her for at dele den. ærgerligt det bliver til nedsættende snak. 

Fra Hørning
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 107
Fra  authentic.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har en så dejlig og smittende positiv aura, Ravn.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ssøvsø:

Jeg har kendt amino i ca 14 dage. Jeg har haft en webshop i et år, og det går faktisk ret godt. Jeg søger nu nye udfordringer og finder dette websted, lavet til bla at hjælpe med sådanne nogle ting, og møder overvejende nedladende bemærkninger og indlæg..Ikke personlige, men må sige janteloven lever rigtig godt herinde..Det er lidt øv for os der søger gode råd, af folk med lidt mere erfaring, og som formegentlig også har meldt sig ind her for at dele den. ærgerligt det bliver til nedsættende snak.

Jeg kan såmænd godt forstå, du har disse tanker. Dog er der en lang række af personer, som ikke lige har vurderet hvordan, hvornår, hvorledes osv. men forventer, at man bare kan spørge, så kommer der sikkert en med en pose fuld af guld.
Hvis man som minimum ikke har bare gjort sig de mindste tanker, ja bare lige engang Google lidt, så kan man da godt risikerer at får en lidt hård medfart. Men helt ærlig, så beder man måske en lille smule selv om det.

Man kunne jo også prøve at søge lidt i dette gode fora, inden man spørger i øst og vest, og bare forventer det hele serveret på et sølvfad.
Eller hvad med at gå ind i div. tråde og bidrage med en smule.

Du får hvad du giver.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:
Du har en så dejlig og smittende positiv aura, Ravn.

Jeps men i modsætning til dig, bidrager jeg med hjælp til de folk der gider skrive et ordenligt indlæg. Måske du skulle overveje hvorfor du ikke har fået nogle svar på dine to indlæg - tænk lige over det inden du kaster mere mudder. 

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Ssøvsø

Jeg er fuldstændig enig med  det Fredno bo skriver.  Personligt tager jeg gerne bladet fra munden, når folk skriver noget naivt eller tåbeligt. Desværre er der kommet en tendens her på Amino med at folk bare tror de kan komme her og få alt guldet kastet i hovedet, uden at gøre en indsats selv eller formulere sig så man kan forstå hvad det er de søger. 

Et godt eksempel på et for mig indlæg uforståeligt / hjælpeløst indlæg, hvor skribenten ender med bliver tøse fornærmet.   http://www.amino.dk/forums/t/260807.aspx 

 

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig bør der skinne en del seriøsitet igennem ens spørgsmål, hvis man forventer at andre folk skal bruge tiden på at hjælpe en. Men derfra til at det overvejende bliver til at de fleste der søger råd og vejledning til tekstil branchen, er folk der bare ønsker en hurtig million.. Det er da lidt ærgerligt.. egentlig handler min frustration vel om, at jeg syntes jeg har en god lille virksomhed, og efter at have fundet denne side, og læst mange indlæg, sidder jeg med en følelse af, at når jeg skriver herinde, vil langt de fleste bare mene jeg er useriøs Og dum fordi jeg tænker jeg har fat i noget godt. Men stadig er blank på nogle områder. Det gør mig lidt vred..men sådan er branchen jo og man må jo være "mand" nok til at tage det, eller smutte😀😀 hvilket jeg jo selvfølgelig ikke gør... Da jeg tror på det😀😀

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ssøvsø:

Selvfølgelig bør der skinne en del seriøsitet igennem ens spørgsmål, hvis man forventer at andre folk skal bruge tiden på at hjælpe en. Men derfra til at det overvejende bliver til at de fleste der søger råd og vejledning til tekstil branchen, er folk der bare ønsker en hurtig million.. Det er da lidt ærgerligt.. egentlig handler min frustration vel om, at jeg syntes jeg har en god lille virksomhed, og efter at have fundet denne side, og læst mange indlæg, sidder jeg med en følelse af, at når jeg skriver herinde, vil langt de fleste bare mene jeg er useriøs Og dum fordi jeg tænker jeg har fat i noget godt. Men stadig er blank på nogle områder. Det gør mig lidt vred..men sådan er branchen jo og man må jo være "mand" nok til at tage det, eller smutte😀😀 hvilket jeg jo selvfølgelig ikke gør... Da jeg tror på det😀😀

Jeg syntes måske du maler et lidt for negativt faverigt billede af hvad der sker herinde.

Ja nogen får svar på tiltale/spørgsmål, men her bør der vel også være en smule filter fra nye personer med maksimalt 3 indlæg, med en attitude, "Giv mig guldet nu, jeg orker ikke løfte en finger selv".

Generelt er der grupper, der lige får grovfilen. Og det er såmænd ikke for at være personlig, men overvej nu hvad der spørges om.

Her er typer som...
Jeg vil åbne en webshop, men jeg aner ikke hvad jeg vil sælge og hvordan man gør det, hjælp mig.
Jeg har en kontakt der kan skaffe Ralph Lauren og Abercrombi/Hollister, hvordan laver jeg en webshop.
jeg vil gerne åbne en webshop og sælge Iphone tilbehør.
Vi er tre unge fyre på 13, 14 og 15 som har tegnet en T-Shirt i et frikvarter, nu vil vi gerne producerer og lave en webshop.

Der er som sådan ikke noget forkert i ovenstående og nogen får sikkert succes, men mængden af disse har måske taget en smule overhånd, og så bliver det bare en smule trættende at svare pænt og høfligt, for 10 gang på det samme.

Der sidder rigtig mange gode og stærke kompetencer i dette fora, og de vil med garanti hjælpe hvis man selv lige har lavet lidt forarbejde og spørger pænt.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)