Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor alt det tøj?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår heller ikke hvorfor folk tror de kan lave et tøjmærke (som starter med t shirts m. print, lol) kan konkurrere med etablerede mærker, hvor de fleste ikke engang går specielt godt for. F.eks. Ralph Lauren faldt 10% i deres omsætning sidste år. 

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Kathrine Svenden:
Vi kvinder elsker at shoppe tøj - Det må vi bare erkende. 

Nogle kvinder gør....

Jeg hader det!

At jeg skulle hade det, er måske for meget sagt. Men jeg elsker det heller ikke specielt.

Så jeg løber enten ind til min lokale "tøj-pusher", der ved, hvad jeg har hængende i klædeskabet og hvad der kunne passe til det. Og ellers må jeg indrømme, at jeg er faldet for en af de helt store tøj-webshops, som både sender tøjet gratis og har gratis retur. Kæmpe udvalg, ingen risiko, ingen bøvl.

Jeg orker altså ikke at købe tøj i en lille, web-shop med specielle mærker og unika-stykker. Den slags skal prøves på. Og så bliver det sendt i lallede plastposer, der enten allerede er ødelagt når de kommer - eller i hvert fald ikke kan bruges til at returnere varen i. 

Og H&M eller Zalando-priser kan man kun tilbyde, hvis man enten har et kæmpe volumen - eller ikke vil tjene særligt meget på sit arbejde...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Min teori er, at folk gerne vil arbejde med noget som de interesserer sig for. Det er i hvert fald et råd som mange større iværksættere giver videre. Og i Danmark er der mange unge i alderen 18+ der går op i deres udseende og beklædning. Man kan sige at det er den metroseksuelle bølge der er ved at tage over. Specielt har jeg lagt mærke til at mange unge "champagne-iværksættere" går rigtig går rigtig meget op i deres livsstil udadtil. Ved ikke om det kan sammenkobles med det, eller om det bare er fordi at det er nemt at komme igang med Big Smile

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Det vil jeg gerne høre noget mere om.

Mvh 

MissLove

Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev vist forkert navn før.

Søren det vil jeg gerne høre noget mere om.

Mvh

MissLove

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som en del allerede har beskrevet, så er det i mange optik No Nonsens, alle bruger det.
Og ganske rigtigt, så har størstedelen som spørger herinde ikke et begreb skabt om hvad der rent faktisk kræves for at få succes i tøjbranchen.
Det er nemlig ikke bare lige sådan og specielt ikke hvis man ikke har en eller anden forbindelse til branchen eller på en eller anden måde har et netværk.

Man kunne jo også fristes til at spørge dem der er på lige nu, "hvad laver i her? Der er modeuge i KBH hvor mange af de mindre, men også de store leverandører er til stedet. Burde I ikke tage løbeskoene på og komme igang med lidt markeds/leverandørundersøgelse?" 

Der hvor kæden hopper en smule af for mig, er alle dem som lige har fået en forbindelse til en eller anden som kan skaffe Armani, Polo Ralph Lauren, Hugo Boss, Parajumpers osv. til uhyggelige lave priser for partier, og det er ihvertfald ikke kopier og man kan endda få et ægtehedsbevis?????????
Altså hvor naiv må man være.
Hvis man allerede der ikke kan se store røde lamper blinke voldsomt, så er det godt nok op ad bakke.

Og her i samme boldgade kunne nævnes Babytøj og mobiltelefon tilbehør til Appel.

Fra Hørning
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 107
Fra  authentic.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Har du kontakter til tøjproduktion, siger du?

Skriv meget gerne på kennethbon@gmail.com - jeg kan sq ikke finde ud af det her privat besked herinde :)

Mvh

Kenneth

Tilmeldt 4. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er en meget stor interesse inden for netop tøj. For mit vedkomne drejer det sig om interessen. Samt troen på at det jeg tilbyder er en mangel. Jeg har haft en webshop i et år Og det er først nu jeg vil prøve at lege lidt med at producere selv. dette stammer udfra havd jeg kan se mine kunder efterspørger og ikke kan finde andre steder. Så det er ikke alt sammen uovervejet, og en jagt på hurtige penge😀😀

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Har du kontakter til tøjproduktion, siger du?

Tag dig nu lidt sammen, du har jo i et andet indlæg efterlyst en tøjproducent, hvorfor kapre du så tråden her for at spørge om det samme?

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ssøvsø:
Så det er ikke alt sammen uovervejet,

Desværre er lagt overvægten af dem der vil lave deres eget brand har ingen vide eller brabche erfaring - Folk har ingen erfaring med om hverken modeldesign eller tekstilproduktion alligevel tror de bare det er noget man kan sætte i produktion på den anden side af jordkloden. Der har heller ikke gjort sig nogle overvejelser om markedsføring eller lavet helt basal markedsresearch. 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)