Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor alt det tøj?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bidt mærke i, at forespørgslerne på råd og leverandør søgning til opstart af web shop med tøj (og alle afstøbninger), bliver mere og mere udbredt herinde.

Er der nogen, der har et kvalificeret bud på, hvorfor det lige boomer som det gør?
Skal det findes i den personlige interesse ift. produktet, den høje avance - eller hvad tænker I?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik

Jeg har også godt lagt mærke til det.... :)

Mit umiddelbare indtryk er at forespørgslerne kommer fra spirrende iværksættere, som måske ikke har lavet så grundig en markedsanalyse, men gerne vil i gang med det-der-webshop-salg......

Til andre spirende iværksættere der gerne vil igang med at sælge online, så er her et par råd til brancjer man generelt skal holde sig fra pga enorm konkurrence:

- Tøj

- Alt til babyer / børn

- Mobil tilbehør

Blot velmenende råd.

Hilsen Morten

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Ja, det kan virke naivt at tro man er i stand til at konkurrere med de mange eksisterende spillere på markedet. Tænkte bare der måtte være en sammenhæng i galskaben, når man ser så mange, øjensynlig, nystartede iværksættere henvende sig om branchen. Måske der var en guldgruppe vi andre overså ;)

En lille 'off topic'. 

Jeg har faktisk for nyligt været i dialog med iStol, omkring en Sydkoreansk producent af ergonomiske kontorstole, der syntes I så spændende ud. Dem kan I nok forvente en henvendelse fra inden så længe :) 

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg har faktisk kontakten til nogle tøj producenter, og prøver at svare folk herinde.men ikke så meget held.
Vi ville Være perfekt til alle dem der skriver om deres ejet design og brand osv .har du nogen ideer.?

Hilsen Søren

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par af grundene til at jeg startede med tøj, er at det er nemt at opbevare, fylder ikke særligt meget, kræver ikke en bestemt temperatur, og så kan jeg have det hele på mit eget lille kontor osv. Måske skifter jeg tøjet ud med noget andet på et tidspunkt, når jeg får opbygget mere viden og erfaring på virksomheds området.

Jeg syntes egentligt det er et godt område at starte ud med, hvis man ikke er parat til at finde en lagerhal, eller indgå bindende kontrakter med andre virksomheder. For mig har det været nemt og kun kostet mig omkring 2000 kr at starte op. Ud over det, har jeg også en interesse for mit område, som jo er vigtigt at have, inden man kaster sig ud i et projekt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor nu alt det tøj - et rigtigt godt spørgsmål som også har undret mig. Lige nu er det tøj (helst eget brand) og smykker, før i tiden var der dagligt folk her på Amino folk der ville starte med at sælge, designe eller importere børnetøj, nu går der langt imellem man høre noget om børnetøj.

Generelt virker det til at Amino tøjfolket hverken har laver markeds research eller sat sig ind i branchen, lidt mærkeligt når man kan se og læse at rigtigt mange tøjmærker / butikker virkelig har økonomiske vanskeligheder for tiden.  Personligt tror jeg det er en kombination af flere faktorer; drømmen om at blive selvstændig, en fix ide og så prestigen om at have sit eget tøjbrand. 

Fra Randers
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Efterspørgslen på tøj er bare stor. 

Vi kvinder elsker at shoppe tøj - Det må vi bare erkende. 

Så når man vil starte webshop, er det emne jo nemt og lige til + Udgifterne er begrænsede i forhold til hvis man skulle købe et lager hjem af elektronikvarer. Tøj er nemt at gå til, nemt at komme i gang med og den store efterspørgsel lokker mange. 

Se side 5, FDIH ehandelsanalyse for juni 2015 >> Antal af ahndler og forbrug

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kathrine Svenden:
Vi kvinder elsker at shoppe tøj - Det må vi bare erkende. 

Nogle kvinder gør....

Jeg hader det!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder langt federe og up-beat at være en der har en design-tøj shop eller ur-shop - end at være elektriker

Tror nok en del af forklaringen ligger der

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Danmark
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøj og accessories til smartphones er vel grænsende til, hvad man kan betegne som et 'gate-way drug' for iværksættere. Det er en nem og billig måde at få erfaringen med, hvad der røre på sig, samt indblik i hvordan iværksætter livet ter sig an. 

Man styrer i høj grad selv, hvor meget man er villig til at risikere at brænde nallerne.

Måske man på Amino kunne kategorisere den mere professionelle iværksætter fra den helt nyslåede? :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)