Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg trække fra, når jeg "tager ud" og laver et blog-indlæg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er begyndt at blogge på www.thomasg.dk

Hvad kan jeg trække fra, når jeg tager "udenbys" for at lave et blog-indlæg?

Som udgangspunkt er der tale om ikke-sponsorede blog-indlæg...

Ha´ en god dag :-)

Dbh Thomas

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Fra  proofreading.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis det kun er til forretning, fx jeg tænker på en professionel blogger, som anmelder restauranter, kan du formentlig få kørselsfradrag. Der er en tidligere post her på Amino, der handlede om det:

http://www.amino.dk/forums/t/109210.aspx

Mh

David

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

først og fremmest skal udgiften være taget for at få en indtægt ved at påtage sig udgiften - ellers er der ikke noget fradrag. Dernæst afhænger det helt af det generelle billede i din virksomhed. Har du overskud - drives det erhvervsmæssigt intensivt med overskud for øje, eller vil det ses som hobby virksomhed

Som erhverv er der fradrag, forudsat udgiften er taget for at få overskud (du skal kunne argumentere for det og vise ved din øvrige drift at du får overskud ved dine tiltag) - som hobby kan der være fradrag - igen hvis selve udgiften hænger nøje sammen med indtægten (f.eks. musiker tager tog til spillejob - fradrag - men nok ikke - blogger vil skrive lidt om Noma og spiser sig en god middag med hustruen. 

Der er ikke facitliste for fradrag, det er en helhedsbetragtning og forudsætter altid, at omk tages for at skabe og vedligeholde indtægten - og seriøs  erhvervsmæssig drift med overskud for øje hvis undskud skal fradrages. Se evt min E-bog om fradrag i dette link. Den forklarer både generelt hvad der skal til for at få fradrag - og så har den en masse af de mest brugte fradrag gennemgået - du kan se indholdsfortegnelse i linket

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)