Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af time-share lejligheder i Litauen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal høre om der er en her inde på AMINO der kan hjælpe med sådan noget, de skal sælges til udlændinge altså folk uden for Litauen.

Der bliver 5 lejligheder på ca 90 m2 stykket, de er ca 35 km fra Vilnius hovedstaden i Litauen, der er ca 1000 meter til en kæmpe flod.

Prisen for en lejlighed pr uge i 15 år 7000 EURO fælles udgifter vil ca blive 40 EURO om mdr.

Hele projektet er er stadig i begynder fasen, så er meget åben for input. 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 05:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke mange der kan hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at udtrykke klart og tydeligt hvad du ønsker hjælp til, hvem du er og giv lidt baggrundsinformation til projektet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

PCB :
Det var ikke mange der kan hjælpe

 

Danmark er et af de vanskeligste lande i verden at sælge Time-share til.

Dertil kommer at Litauen nok ikke ligger specielt højt som ferieparadis/rejsemål hos danskerne.

Prisen virker umiddelbart meget høj - og købet er tidsbegrænset til 15 år.

Hvad har du selv undersøgt ?

Jeg ville kigge mod nogle af de rigere nabolande som potentielle købere ( uden af kende noget til deres købsvaner), men i DK bliver det op af bakke.

 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er det så urealistisk dyrt at enten prøver du at snyde folk helt vildt, eller også er det helt extremt dyre materialer der er brugt.

Din pris for hver lejlighed er ca. 3.000.000kr. og 16.500kr. i månedligt gebyr, og så vil du have lov at sælge lejligheden igen om 15 år LOL

Kedeligt valg af land. Din beliggenhed lyder til at være elendig så grunden er billig, din udgift til arbejdskraft til byggeriet er en brøkdel af i Danmark. 

Hvad skulle berettige dette prisniveau? Dit tilbud grænser til bedrageri...

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lyder voldsomt dyrt og med meget tvivlsom beliggenhed.

Du kan altså leje lejligheder til 700 kroner om ugen på de spanske sol kyster så hvorfor betale 3500 for en fast uge i østlande uden sommer og sol

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svar det var det jeg ville have, har igen ide om hvad det må koste og hvad tid man sælger dem over, er første gang jeg er i nærheden af det her, men syntes man skal prøve.

Vil dog sige Litauen ikke er kedelig på nogen måde, det er nok fordi folk ikke har været der, der er meget med på alle punkter, men ja arbejdskraften er billig..:-) Men det er den jo alle steder blot ikke i Danmark, sommer er noget de har..:-)

Men flere oplysninger.

Mit mål var ikke at sælge til Danskere, men Tyskere eller andre udlændinge. Der er rigtig mange Tyskere i Litauen.

Der er fuld kælder hvor der laves pool, sauna, spa osv derfor en høj fælles udgift

Hele bygningen bliver passet med rengøring osv således du ikke skal tænke på rengøring

Så er mine spørgsmål

Hvad må det koste for en uge, i hvor lang tid skal man sælge den, hvad skal fælles udgift dække.

Som sagt jeg er helt ny på denne side, og ønsker en der kan hjælpe med fra start til slut, men hovesaglig stå for salget.

God dag.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)