Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring, kassesystem, bogføring og webshopsalg!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg har siden sidst i februar drevet Contempofair.dk. Til oktober udvider jeg med en fysisk butik. Jeg kører udelukkende kommissionsaftaler med mine leverandører.

En gang om måneden sender jeg mine leverandører en liste fra et excel-system jeg har skabt med oversigt over salg af deres varer, samt en aktuel lagerstatus. På baggrund af denne laver jeg i Billy's Billing et afregningsbilag og fakturerer således mig selv, for det der er solgt. Det betyder altså også en del manuelt tastearbejde.

Nu får jeg så også min fysiske butik og leder efter et system, hvor jeg kan samle salg i butik med salg fra shop. Og også noget, der er lidt mere brugervenligt og sikkert end mit excel-ark, men hvor jeg fortsat har mulighed for at trække den type lister, jeg beskrev.
Desuden har jeg efterhånden mange varenumre, så det skal også være et system, der kan rumme lidt mere, end mit hjemmestrikkede kan. Og har det et simpelt kassesystem også, vil det være super godt. 

Er der nogen herinde, der har nogen idéer? Jeg render lidt meget rundt i ring, så vil være rigtig glad for al mulig input! :-)

Bedste hilsner

Marie 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Lyder som et spændende koncept du har dig.

Du kan eventuelt prøve at kontakte Amero ApS.

Primært sælger vi kasseløsninger til butikker, hvorfra vi har integrationer til både økonomisystemer og webshops. Du kan kontakte os på 77 34 34 80, og så vil du komme til at snakke med en konsulent som vil udarbejde et tilbud ud fra de ønsker du går rundt med.

Du kan læse mere på www.amero.dk 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Jeg er tidligere revisor og ejer af Albedosoft der har et godt regnskabssystem der kan integreres med webshop, kassesystem og har både lagerstyring. hvis det har interesse vil vi gerne vise systemet helt uforpligtende. Jeg kan kontaktes på 25101616. mvh Mitat Ucar  

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra København
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Fra  DKSMS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart lytte efter Anders her, og tage et kig på Amero.

Virkelig prof virksomhed, som har nogle tekniske hoveder på holdet.
De skulle nok kunne løse dit behov :)

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for input. Det vil jeg da gøre! 

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mitat,

Mange tak for dit input. Det vil jeg da lige have i tankerne også. :-)

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie,

Vi har allerede lavet en opsætning af vores system, så den vil kunne dække dit behov. I vores system er der både et kassesystem, og et økonomisystem i ét og samme system.

Du vil skulle holde styr på, og lave en sammenhæng mellem varenumre fra dine leverandører, holde styr på at afregne leverandørerne (som så kan oprettes som kreditorer), og fakturere kunder (debitorer) - og alt dette kan med mange transaktioner godt blive ret komplekst. Vi har dog allerede lavet en opsætning af vores system der kan håndtere alt dette, og det kører hos kunder der har kommissionssalg. 

Du kan se lidt mere om vores løsning på: http://bizsys.dk/kassesystem-billigt - og send gerne en mail til mig på sme@bizsys.dk, så vi kan fortsætte dialogen.

/Søren, Bizsys.dk

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)