Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside vedr. reparation af Apple produkter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Never Boot Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at lægge sidste hånd på vores nye hjemmeside og ønsker dermed lidt feedback i form af ris, ros, forslag og kommentarer.

Hjemmesiden hedder www.supermac.dk og er dedikeret til reparation af Mac computere, iPhones og iPads

Den er ikke helt færdig hvad indhold angår og flere af vores reparationer vil løbende blive beskrevet mere dybdegående.

Hvad synes i ?? - Skyd løs ! 

Med venlig hilsen

Martin

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Fra  proofreading.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Generelt ser den godt ud, synes jeg. Jeg har nogle få kritikpunkter:

1. http://www.supermac.dk/

Mens den blå hovedgrafik er flot, ville jeg ønske at kunne læse jeres services med det samme, uden at scrolle ned. Jeg vil nok ikke vente for den blå grafik til at køre rundt indtil jeg så det rigtige service

2. http://www.supermac.dk/

Det giver mere mening, hvis titler på services (dvs mac, iphone, ipad osv) også er links.

3. http://www.supermac.dk/

Under 'Hvad vi laver', i stedet for at starte hver sætning "udskiftning af ..." eller "reparation af ...", hvorfor ikke bruge dem som titler, fx.

Udskiftning af:

- skærm

- pegefælt

- harddisk

Bare en idé :-)

4. http://www.supermac.dk/iphone-reparation/

Billeder er for store, som gør, at man virkelig skal scrolle ned og de siger ikke så meget til kunden. Fx behøver man at vise et stort billede af et batteri? Personligt ville jeg have mindre billede til højre, ved siden af teksten her.

Bare nogle umiddelbare tanker. Ellers synes jeg, det ser godt ud :-)

Med venlig hilsen

David

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Under udtalelserne på forsiden står de sociale netværk som en del af udtalelsen - går ikke ud fra det er meningen :)

God dag

Mvh Lasse

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Teknisk er det meget godt. Lidt "generic" i udseende, da den til forveksling kunne ligne både et reklamebureau, marketingsbureau eller webbureau. Jeg savnede måske lidt ekstra "We fix stuff" feeling - og måske lidt mere Mac originalitet. Sølvfarverne, højglans forløb osv.

1. Illustrationerne er meget fede, men de mangler relevans i forhold til salgsargumentet. "Er din Ipad død" - lav en "død smiley" midt ipad'en et "first-aid" ikon eller lignende. Det giver ikke realistisk mening - men understøtter grafisk salgsargumentet meget bedre. Det samme gælder diagnose, og den med støj - gør dem mere relevante.

2. Optimer eye-catchers, Call-to-actions og generel tekst.

3. Billeder af shoppen - for guds skyld ryd op inden i tager billeder - og kør dem gerne igennem Photoshop, vis evt. lidt mere fra processen, vis jer i arbejde.

4. Den prisliste er teknisk og æstetisk rigtigt fed. Sørg for at orienter folk at de skal klikke for at se prisen. "Klik på din enhed for at se prisliste" eller sådan noget - og vær generelt lidt bedre til at tilbyde jeres hjælp i forløbet. Mac er jo også kendt for at være for folk som ikke gider at fordybe sig i model eller system., så under prislisten kunne i også tilbyde at de kan kontakte jer nemt for at finde frem til netop hvilken enhed det er kunden har. Måske er der en ID sporing I kan linke til eller sådan noget?

5. Jeg savner lidt "Call-to-action" "Se pris på dit behov" på forsiden, et tilbud, en ca. pris eller lignende.

Man kan altid blive ved med at grave, men sørg for at kunden har muligheden for at få alle væsentlige informationer på den første side de rammer, og sørg for at der er tydelig vejviser til de mest væsentlige steder i det forløb. Generelt gider folk ikke fordybe sig hvis de kan gøre sig overblik på forsiden, og det kan sikre jer kunder at følge den trend, og så lad dem som gider, fordybe sig alt det de vil på undersider.


Håber I kan bruge det til noget

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Never Boot Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed og konstruktiv feedback. Tak for det. Jeg vidste jeg kunne regne med jer :-)

Nu har jeg noget og arbejde med i ugens løb. Vil helt klart tage jeres forslag til efterretning da det er nogle rigtig gode input i kommer med!

Men nu er jeg træt så vil sove lidt :-) 

Jeg vender tilbage når jeres forslag er implementeret. 

Kom gerne med mere i mellemtiden...

/Martin

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du evt. give en reference på hvor i har fået lavet siden? :-)

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Never Boot Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg har lavet siden hjemme i min sofa Skype-BigSmile

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Never Boot Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

David Allington:

Det giver mere mening, hvis titler på services (dvs mac, iphone, ipad osv) også er links.

God ide. Er hermed rettet :-)

David Allington:

Under 'Hvad vi laver', i stedet for at starte hver sætning "udskiftning af ..." eller "reparation af ...", hvorfor ikke bruge dem som titler, fx.

Udskiftning af:

- skærm

- pegefælt

- harddisk

Bare en idé :-)

Også en god ide - rettet! :-)

David Allington:

Billeder er for store, som gør, at man virkelig skal scrolle ned og de siger ikke så meget til kunden. Fx behøver man at vise et stort billede af et batteri?

Du har ret. Jeg finder på noget i aften :-)

Lasse Rosendahl Ravn:

Under udtalelserne på forsiden står de sociale netværk som en del af udtalelsen - går ikke ud fra det er meningen :)

Nej det var ikke meningen og er rettet :-)

Kapteina:

Illustrationerne er meget fede, men de mangler relevans i forhold til salgsargumentet. "Er din Ipad død" - lav en "død smiley" midt ipad'en et "first-aid" ikon eller lignende. Det giver ikke realistisk mening - men understøtter grafisk salgsargumentet meget bedre. Det samme gælder diagnose, og den med støj - gør dem mere relevante.

Du har ret. Jeg har piftet illustrationerne lidt op nu :-)

Kapteina:

Billeder af shoppen - for guds skyld ryd op inden i tager billeder - og kør dem gerne igennem Photoshop, vis evt. lidt mere fra processen, vis jer i arbejde.

Klart nok. Det var også bare midlertidige billeder da fotografen ikke har været forbi endnu. Nu har jeg lagt nogle andre midlertidige billeder ind der ikke er lige så rodede.

Kapteina:

Den prisliste er teknisk og æstetisk rigtigt fed. Sørg for at orienter folk at de skal klikke for at se prisen. "Klik på din enhed for at se prisliste" eller sådan noget - og vær generelt lidt bedre til at tilbyde jeres hjælp i forløbet. Mac er jo også kendt for at være for folk som ikke gider at fordybe sig i model eller system., så under prislisten kunne i også tilbyde at de kan kontakte jer nemt for at finde frem til netop hvilken enhed det er kunden har. Måske er der en ID sporing I kan linke til eller sådan noget?

God ide. Har lavet en "Se pris"-knap under hver model. 

Kapteina:

Jeg savner lidt "Call-to-action" "Se pris på dit behov" på forsiden, et tilbud, en ca. pris eller lignende.

Har lavet en knap til prislisten på forsiden :-)

Jeg kunne virkelig bruge jeres input... Fedt !! - Kom gerne med mere hvis i har yderligere kommentarer :-)

Mvh

Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)