Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første webshop!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

René Blidegaard:

Hej Mathias

Ser rigtig fornuftig ud, men jeg synes dog titlerne skal ændres. 'Omkring os' og 'lav bruger' lyder ikke særlig godt i mine øre. Derudover er der formuleringsfejl samt orddelinger som ikke er helt i skabet, så læs lige det hele igennem med kritiske øjne, eller få en anden til at rette igennem. 

Hej Rene.

Tak for feedback, pisse fedt! 

- Hvordan lyder Opret bruger så? Klinger det bedre? Jeg får en til at rette det hele igennem, helt bestemt. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Eberhard:

Hej Mathias, 

Tillykke med din shop. Jeg håber den bliver en succes!

Min første tanke var at forsiden er lidt "flyvsk". Jeg synes den mangler den grønne streg som man ser på de andre sider. Tror den lille detalje kan gøre det mere organiseret at se på. Ligeledes synes jeg at du kan udnytte sidens bredde lidt mere. Det bliver lidt småt at se på med min 24" skærm. En lidt større skrift og en bredere vidde kan gøre underværker på "omkring os", "handelsbetingelser" osv. 

Jeg ville også lave produktbeskrivelser som indeholder materialebeskrivelse, størrelsesguide og evt. modellens størrelse + højde. Det er både rart for køberen og godt for din SEO

Jeg håber min feedback er brugbar. 

Mvh.
Tobias

Hej Tobias!

Tak for pisse fed feecback! 

Jeg har prøvet at gøre mine tekster i største størrelse, dog tillader shopify mig ikke en linje til at adskille aller øverst, kun nederst.. Desværre :( har prøvet at lave teksten større og håber det ser lidt bedre ud :-) Matriale beskrivelser kommer hurtigst muligt! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 23
Fra  René Blidegaard Kommunikation Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er i hvert fald den mere traditionelle. Alt efter hvad du ønsker at bruge brugerdelen til, så kunne det også være noget ala 'bliv medlem' eller 'be basic'. 

Derudover ville jeg også overveje at fjerne 'nyeste varer' siden i menuen, og blot bruge den som forside. Gå all-in på basic tankegangen og vær så minimalistisk som muligt. Også vil jeg vente med at gøre kategorier uden indhold aktive, før der er produkter under. Og 'tags' ser ikke ud til at fungere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

René Blidegaard:

Ja, det er i hvert fald den mere traditionelle. Alt efter hvad du ønsker at bruge brugerdelen til, så kunne det også være noget ala 'bliv medlem' eller 'be basic'. 

Derudover ville jeg også overveje at fjerne 'nyeste varer' siden i menuen, og blot bruge den som forside. Gå all-in på basic tankegangen og vær så minimalistisk som muligt. Også vil jeg vente med at gøre kategorier uden indhold aktive, før der er produkter under. Og 'tags' ser ikke ud til at fungere.

Tak for feedback Rene! 

Det er altså guldkorn du skyder op med, jeg får straks kigget på det! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback so far, jeg er gået i luften og har rettet mange ting, efter jeres flotte feedback. Jeg har siden åbning haft mine første salg, og det er gået som smurt. Så tak for jeres feedback so far! Hvis der er mere, så kom endelig med det. 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)