Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For love or money? Et arrangeret ægteskab?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Det interessante i det her sag er at

1. at mindst 5-10 au pairs /mdr kontakter mig vedr en dansk mand, om jeg kan hjælpe med at finde en

og ikke mindst

2. en del danske mænd ringer og spørger om jeg kender nogle kvinder de kunne date....

så jeg tænkte why not?? 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kravene er strenge og alligevel hvis nogle ønsker at finde en bedre halvdel så hjælper jeg gerne.

Arrangerede ægteskabe kan fungere- det er ret populært i arabiske lande og mange lever faktisk lykkeligt.

I dk er mange ensomme mennesker(unge) både mænd og kvinder. De kan ikke finde den rette. I dag stiller man mange krav til den modsatte køn, man mødes dater vurderer. Hvad med at efterlade alt til vores bureau, vi finder en og så med at kaste dig ud i det og leve med en??

Måske er det noget skjult lykke i det?

mvh aupairagency.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Maler-murer.dk:

Det interessante i det her sag er at

1. at mindst 5-10 au pairs /mdr kontakter mig vedr en dansk mand, om jeg kan hjælpe med at finde en

og ikke mindst

2. en del danske mænd ringer og spørger om jeg kender nogle kvinder de kunne date....

så jeg tænkte why not?? 

Hvis du er professionel så istedet for at tænke "jaaaa gyssere"... så bør du overveje lovligheden i det (http://www.aegteskabudengraenser.dk/forum/viewtopic.php?t=11664) og fortælle dem at det vil ødelægge det hele for pigen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Maler-murer.dk:
Kravene er strenge og alligevel hvis nogle ønsker at finde en bedre halvdel så hjælper jeg gerne.

Ja det er også fint - men gør det inden for loven. Hvis du gør det med aupair så overtræder du loven og ødelægger det hele for pigen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hvordan overtræder jeg lovgivning?

Det er blot en dating side hvor au pairs kan møde danske mænd evt??

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Maler-murer.dk:
Det er blot en dating side hvor au pairs kan møde danske mænd evt??

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article5024649.ece

http://ekstrabladet.dk/112/article5012505.ece

Uddrag af udtalelse 'Vi har endvidere lagt vægt på, at du har oplyst, din kæreste er dansk, og at formålet med din ansøgning er at bo i nærheden af hinanden og finde ud af, om I skal giftes. På baggrund heraf finder vi ikke, at dit formål med din ansøgning om opholdstilladelse som au pair er at forbedre dine sproglige og eventuelt faglige kundskaber, samt udvide din kulturelle horisont, men derimod at du søger med et andet formål med opholdet end tilsigtet med au pair-ordningen. Vi kan allerede derfor ikke imødekomme din ansøgning om opholdstilladelse som au pair i Danmark'.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Derud over er der mange flere krav. Vi  (min kone og jeg) måtte selv opgive allerede inden vi søgte hvorfor vi har boet i sverige i 10 år nu.

Skal ikke kunne sige om det har ændret sig, men jeg havde en kollega, der for relativt nyligt fik opholdstilladelse til sin kone, som han mødte mens hun var au-pair. Det var ikke fordi han var specielt formuende eller noget, han havde et almindeligt job som .Net udvikler.

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

det er værd at prøve...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Maler-murer.dk:
det er værd at prøve...

Ja, og konceptet er næsten ligeså usmageligt som sugardaters, hvor unge piger sælger dem selv, til ældre velhavende mænd. Så mon ikke du kan få en del presse på det.

Nu har sugardaters ikke offentligtgjort et regnskab, men mon ikke der skulle være en halv til en hel million i sådan et koncept årligt. Til gengæld er det nok rimeligt skadeligt for ens navn, jeg tror de fleste vil studse en del, over at lave forretninger med en der havde den slags fortagende i portofolien.

Men igen, hvis ens navn i forvejen er rimeligt sværte, så kan man jo ligeså godt gøre det.

For et par dage siden var der en artikel på eb.dk, hvor en mand Lars i 30'erne fortalte om hvordan det var meget lettere at date når man betalte for det, og hvordan hans drøm at være sammen med en 18-årig, nu var gået i opfyldelse.
På samme måde kan du måske finde en f.eks. Keld på 52, der kun dater filippinske au-pair piger på 20, fordi danske kvinder er så besværlige. Hvis du rammer agurketiden, så skal der nok være nogle store medier der hopper på. Men vid at de vil gøre det fordi folk finder det usmageligt, og der fra og så til at finde dig usmagelig er der desværre ikke langt.

Men ingen hvis du kan leve med det, og ellers kan udføre konceptet ordenligt så skulle der nok være en skilling i det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Men vid at de vil gøre det fordi folk finder det usmageligt, og der fra og så til at finde dig usmagelig er der desværre ikke langt.
jeg vil vel mene GUDSKELOV at folk finder det usmageligt og godt er der er kort til den opfattelse - lidt moral og følelse for ret og forkert er der trods alt stadigt. 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)