Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For love or money? Et arrangeret ægteskab?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kære Aminoer, søger hjælp færre der bliver gift... generelt og jeg har oprettet et nyt koncept...mange kvinder drømmer om at blive gift, men nu til dags er det færre der bliver gift, og færre finder den eneste ene.

Jeg har aupairagentur og blevet spurtgt af adskillinge kvinder og mænd om jeg kan finde dem en date. Pt jeg har fundet match til 2 par..... og efterspørgsel fortsætter...

Derfor min koncept er

1. Arrangeret ægteskab(mach maker) udvalgt

2. Ægteskab mellem en dansk mand og en au pair?

http://www.aupairagency.dk/index.php?do=page&id=86546 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tillader mig at tvivle på lovligheden i det der.

At det tillige så er usmageligt er en anden sag.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man prøver at komme arrangerede ægteskaber til livs heroppe, og så kommer I og prøver at gøre en forretning ud af at føre folk sammen på den måde?

Du er virkelig dygtig til at sætte lave standarder, Lina.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Man prøver at komme arrangerede ægteskaber til livs heroppe, og så kommer I og prøver at gøre en forretning ud af at føre folk sammen på den måde?

Du er virkelig dygtig til at sætte lave standarder, Lina.

ja det er så tæt på vandvid som man kommer det fra Lina for hvem penge er så langt over moral i alt hun laver - FY for F

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Maler-murer.dk:
Ægteskab mellem en dansk mand og en au pair?

Hvilket betyder at au-pair bliver sendt hjem og får svært ved at komme ind igen. Dårlig ide.

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 171
Fra  Redmark Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu tror jeg reelt ikke indlægget var for at få kommentarer til ideen men mere at markedsføre konceptet her på siden Sad

Men jeg er da enig i jeres kommentarer. Og hvis en dansk mand tror at bureauet bruger mange minutter på at finde det rigtige match med f.eks. en Thailandsk aupair, er han da naiv. Det drejer sig sikkert bare om at tjene penge for trådstarter. At man så måske smadrer 2 personers liv - tjaa....

Men jeg tror nu også der er noget lovgivning, der overses i konceptet. Jeg tror ikke ægteskab med dansk mand automatisk giver opholdstilladelse og evt. dansk statsborgerskab, som vel ligger mellem linjerne i konceptet. Se f.eks. denne : http://www.bt.dk/danmark/rasende-gert-bo-jakobsen-skal-jeg-deporteres-til-ukraine hvor Gert Bo's hustru fik afslag på opholdstilladelse.

32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Statsaut. revisor:
Men jeg tror nu også der er noget lovgivning, der overses i konceptet. Jeg tror ikke ægteskab med dansk mand automatisk giver opholdstilladelse og evt. dansk statsborgerskab, som vel ligger mellem linjerne i konceptet. Se f.eks. denne : http://www.bt.dk/danmark/rasende-gert-bo-jakobsen-skal-jeg-deporteres-til-ukraine hvor Gert Bo's hustru fik afslag på opholdstilladelse.

Det er 24 års reglen, der gør at Gert Bo's brud, må vente et år med at få opholdstilladelse, når begge parter er over 24 år, gives automatisk opholdstilladelse.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Det er 24 års reglen, der gør at Gert Bo's brud, må vente et år med at få opholdstilladelse, når begge parter er over 24 år, gives automatisk opholdstilladelse.

Der gives IKKE automatisk opholdstilladelse når begge parter er over 24. Der gives automatisk afslag når blot en er under 24. Er begge over 24 er der stadig en række krav der skal opfyldes: bopæl, job, bankgaranti osv.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Der gives IKKE automatisk opholdstilladelse når begge parter er over 24. Der gives automatisk afslag når blot en er under 24. Er begge over 24 er der stadig en række krav der skal opfyldes: bopæl, job, bankgaranti osv.

Du har helt ret! Jeg checkede kravene her: https://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/familiesammenfoering/aegtefaeller/ de virker ikke sindssygt hårde.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Niels Henriksen:

Der gives IKKE automatisk opholdstilladelse når begge parter er over 24. Der gives automatisk afslag når blot en er under 24. Er begge over 24 er der stadig en række krav der skal opfyldes: bopæl, job, bankgaranti osv.

Du har helt ret! Jeg checkede kravene her: https://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/familiesammenfoering/aegtefaeller/ de virker ikke sindssygt hårde.

Kravene er urimeligt hårde:

Hvis danskeren er under 26 og den udenlandske ægtefælle er ældre så er tilhørsforholdet til danmark mindre = afvisning

Har danskeren modtaget socialhjælp 3 år før ansøgning = afvisning

Danskeren skal kunne stille økonomisk sikkerhed på 50.000 ( dvs her blander man banken ind i det)

Derud over er der mange flere krav. Vi  (min kone og jeg) måtte selv opgive allerede inden vi søgte hvorfor vi har boet i sverige i 10 år nu.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)