Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence regler?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hej Per.

Jo det kan du have ret i - jeg tænker måske at forkorte det til 14 dage, også må antallet af likes være ligegyldigt. Jeg må lige finde ud af det. 

Jeg kan måske indirekte sige at de skal dele, men ikke nævne noget om at tagge venner, det er vidst der at det største problem ligger. 



Problem og problem. Det er ikke 5 minutter siden at jeg så et opslag fra en biograf med noget i stil af: "Den her film har præmiere d. dato. Vind to billeter. Tag den person du vil se den med" ..

Så igen. Jeg tror ikke facebook håndhæver det.

Men du skal ihvertfald bedømme om konkurrencen er tidsbestemt eller likes/delinger-bestemt.

Hvad man må og ikke må, ved jeg ganske enkelt ikke. - Men jeg ved at der er masser af konkurrencer med at man skal dele, like, tagge osv.
Ofte alle 3 ting.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, så det lyder ikke rigtig som om at der bliver slået ned på det kan jeg høre. 

Så må jeg se om jeg kan finde nogen som har erfaringer med hvad der er respons på, om det er tidsbestemt eller antal likes/synes godt om. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja gad vide hvor man mon finder en ekspert i konkurrencer? :) En som ser dem hver dag og ved hvad der virker :)
- Lidt ledende spørgsmål, men du har måske ikke set hvad det egentlig er jeg laver ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mail Mark? 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)