Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting-løsning til krævende side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Vi er et lille internetfirma med en hjemmeside, som vi gerne vil have hostet i Danmark.

Lige nu er vi hostet på en VPS server i et datacenter. Desværre er vi ikke tilfredse, da datacenteret har meget nedetid og ikke er gode til at løse de problemer, de har.

VORES BEHOV:

Under normale omstændigheder har vi 30.000 pageviews om dagen. Som alle andre er vi interesserede i et minimum af nedetid og timeouts.

Imidlertid har vi også traffik-spikes af og til. For nylig havde vi et spike med 9 millioner pageviews på en uge. Her var vores host behjælpelig med at installere en load balancer på vores VPS, samt opsætte andre servere, så vores side kunne klare belastningen.

Ud over normal traffik og databehov bruger vi også en del MySQL-ressourcer, da brugere logger ind og tager online tests på vores side.

Vi skal bruge 24/7 support. Det går ikke for os, at siden går ned eller får timeouts en nat eller weekend, og vores host så først svarer og kan tage sig af dem om mandagen.

Ideelt skal host være villig til at udbetale erstatning, hvis de laver fejl eller oplever for meget nedetid. Men vi forstår, at dette kan være svært.

Kan I anbefale nogen?

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg kan anbefale os selv :-)
Tjek os gerne ud, og vi tilbyder forskellige SLA aftaler som kan tilpasses jeres behov.

Vi har flere kunder som jer, og vi tilbyder også 24/7 support.

Se mere her: https://www.proudwing.com/da

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lille afstikker, men kan det tænkes at I har valgt en forkert VPS udbyder?

Jeg stod sidste år i spidsen for en SaaS løsning som havde mellem 1 og 1,5 millioner HTTP requests om dagens (leveringsrapporter fra mail og SMS) og samtidigt husede brugere af løsningen.
Løsningen er hostet hos DigitalOcean og den kører upåklageligt.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 23
Fra  WebGents ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger secrethost.dk til de fleste af vores systemer - og det kan helt sikkert anbefales.

Cheers fra Mic

Fra København V
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Galakserne,

Jeg vil anbefale os, Cloud.dk/Meebox.net. 

Du skal være meget velkommen til at skrive en mail til mig på sg@meebox.net - så skal jeg se om vi ikke kan få sammensat en løsning der passer til dine krav. :-) 

Tilmeldt 4. Aug 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Bildele-Online Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk så burde snart enhver udbyder være i stand til at klare denne her opgave.

Jeg tror altså at i har været rigtig uheldigt :(

TDC Hosting kan i hvert fald godt levere det du leder efter!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)