Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google plus profil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fælles Aminoer Wink

Jeg sidder og laver min google plus firmaside, men er løbet ind i at de vil ha en åbningstid på før jeg kan lave siden færdig, problemet er, at det er et Webdesigner(games) firma jeg har, og som sådan ikke har åbningstider.

Så hvad har I andre gjort ?

Hilsen

Nikolaj

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kan man ikke eventuelt skrive "døgnåbent" eller sådan noget? eller 00:00 - 00:00 ?

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj 

Jeg mener ikke det er påtvunget af udfylde det felt overhovedet :-)? 

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres tid og hjælp.

Tolga:


kan man ikke eventuelt skrive "døgnåbent" eller sådan noget? eller 00:00 - 00:00 ?

Jo, måske, men jeg ønsker ikke folk ringer til mig på alle tider af døgn Wink

Simon Børsting Sørensen :

Hej Nikolaj 

Jeg mener ikke det er påtvunget af udfylde det felt overhovedet :-)? 

Hej Simon.

Man kan godt se siden, men når jeg er logget på stå der at min profil ikke er færdig, men hvis jeg forstå dig rigtig, betyder det ikke noget, for det er kun mig der kan se det ?

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har finde fejlen...

Jeg var kommet til at lave siden som "Butikstype" og ikke som den skulle være, som "Varemærke", så nu virker det som det skal.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke døgnåbent??
Så er du da 'anderledes' end konkurrenterne 😊
Og så har du noget som du kan 'slå på'!!

Og jeg vil næsten tro at dine kunder også sover om natten, så du behøves ikke frygte at blive ringet op hver nat!

Jeg siger til mine klienter, at hvis de har brug for mig til at opdatere en status, eller er kommet på en god ide i en drøm, så ring gerne... Eller send den på SMS ;-)

Mvh. Daniel

Mangler du hjælp til at blive mere aktiv på de sociale medier? -> www.mustgovisual.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Büssen:

Hvorfor ikke døgnåbent??
Så er du da 'anderledes' end konkurrenterne Smile
Og så har du noget som du kan 'slå på'!!

Og jeg vil næsten tro at dine kunder også sover om natten, så du behøves ikke frygte at blive ringet op hver nat!

Jeg siger til mine klienter, at hvis de har brug for mig til at opdatere en status, eller er kommet på en god ide i en drøm, så ring gerne... Eller send den på SMS ;-)

Mvh. Daniel

Uden at love for meget, kan jeg godt sige, at det jeg er i gang med at laver... er det ikke mange som vil lave mig efter Stick out tongue

Og ja, de kunder som er i denne del af venden, sover nok.. men det er jo ikke sammen tid på døgnet over hele verden... Og da jeg er i gang med at lave spil som kan spillet af alle der har internet... ja, måske håber jeg for meget. Wink

Men for at være alvorlig, ønsker jeg aldrig at folk der ringer til mig, kan høre de ringer på et "sove"-tidspunds.

Giver det mening ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)