Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Logo til mit website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ved ikke om det er for meget at spørge om, men hvis der nu var nogen som kedede sig eller havde lyst til at gøre en god gerning idag, så har jeg virkelig brug for hjælp til et logo til mit website www.smykkeudsalg.dk

J
eg har desværre ikke økonomisk kapital lige nu til at betale, så ville håbe på der var en som kunne lave et simpelt logo som passede til farven, da mit nuværende logo ikke er særlig professionelt.

Jeg skylder selvfølgelig en tjeneste i fremtiden, min email er hachem_jahouh@live.dk ellers kan i også bare svare her hvis i nu havde lyst og tid til det :)

Tak på forhånd, og fortsat god dag :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at lægge opgaven i amino freelancere, så får du sikkert tilbud på omkring 1000. Det burde være en pris de fleste virksomheder har råd til at betale...

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er lidt bekymrende at du vælger at spare på netop det sted hvor folk bedømmer dig ved første øjekast. Når man vælger at åbne en butik, burde der bestemt være afsat enten tid eller budget til at få udarbejdet en professionel facade.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, og gerne til en iværksætter venlig pris, men du sælger vel heller ikke dine smykker gratis? :-)

Du er velkommen til at kontakte mig hvis det kunne have interesse, så laver jeg en god pris til dig.

Mvh Nikolaj

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kapteina:

Det er lidt bekymrende at du vælger at spare på netop det sted hvor folk bedømmer dig ved første øjekast. Når man vælger at åbne en butik, burde der bestemt være afsat enten tid eller budget til at få udarbejdet en professionel facade.

kunne ikke have skrevet det bedre selv...

Kapteina:
... men du sælger vel heller ikke dine smykker gratis? :-)

Point tanken!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)