Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prioritering af SEO på produktniveau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i gang med søgemaskineoptimering på en aktiv webshop, som sælger sportsbeklædning og udstyr. Der er ikke tidligere foretaget nogen form for optimering af webshoppen, hvorfor jeg starter op helt fra bunden.

Da den positive effekt af søgemaskineoptimering primært ses på den lange bane, er jeg i tvivl om prioriteringen af optimeringen på de enkelte produkter (beskrivelser, title tags, meta description osv.). Grunden til min tvivl er, at shoppen sælger sæsonprægede varer; tøj og udstyr til sommerbrug, vinterbrug m.m. Bør jeg prioritere sommerprodukterne højst, da det er aktuelt lige nu, eller bør jeg fokusere mere på at få efterårs/vinter-produkterne optimeret frem mod vinterens salg?

Indenfor hver kategori har jeg allerede en klar prioritering klar, men hvor bør jeg lægge fokus lige nu?

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prioriter vintersæsonen, sommersæsonen er ved at udløbe, og hvis du ikke allerede er synlig på de søgeord, så vil du højst sandsynligt ikke nå det. Jeg ville gå igang med vintersæsonen, og så prioriterer produkterne udfra hvor mange søgninger der er, hvor dyrt produktet er, og hvor hård konkurrencen er. Held og lykke med det, skriv endelig hvis du har brug for hjælp.

Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Dennis.
Jeg er helt enig med dig, og vil derfor prioritere produkterne relateret til vintersæsonen.

Fortsat god "sommer" :)

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo lidt svært at sige, da det afhænger helt af, hvilke nøgleord du har, hvor hurtigt du kan søgemaskineoptimere. Når du starter helt fra bunden, tager det dog nok noget tid. Men du kan jo altid køre nogle annoncer. Det vigtigste er trods alt, at du ikke kopierer tekst eller gør andre begynderfejl. Har du brug for inspiration til teksterne, så se mit gæsteblogindlæg hos Langholz Marketing her. God skrivelyst ;)

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)