Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er billigt IVS ok?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har erfaring med de firmaer som opretter billige IVS´er? ingen navne skal nævnes, men en simpel google søgning viser 

https://www.google.dk/?gws_rd=cr&ei=zzevVby5MenKygPs-qvwBg#q=iv%C3%A6rks%C3%A6tterselskab

helt ned til 600 kr. koster det - og i alle omtaler af IVS på nettet regnes med 2000 kr. ca? 

Så er der noget man ikke får i de billige tilbud? 

Jeg tænker f.eks. på at hvis man vil have fjernet/ændret en passus eller to..f.eks at regnskab ikke skal revideres af revisor

Har nogen af alle jer iværksættere brugbare erfaringer? 

Fra Herlev
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal regne med at det eneste der bliver gjort, det er at dit CVR nummer bliver oprettet. Ikke mere.

Husk at gebyret er for hver gang du skal registrere noget (mener jeg), så skal du efterfølgende ændre en passus eller andet, så er det gebyr igen. 

Derudover bliver du højst sandsynligt ikke moms registreret heller, så det skal du sørge for også (antager jeg).

Derudover er ideen fin. Jeg har puslet med at lave noget lignende i min fritid, men hvor jeg yder en lidt større service :) Jeg ved at det første link til advokaterne er blevet brugt en del..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er OK selskaber der stifter billigt men man får jo intet andet end stiftelsen og evt rådgivning er mere end mangelfuld, ligesom moms kan mangle. Jeg vil tro fravalg af revisor kan være med fra start - skal jo ligge i vedtægter, men også der synes jeg man skal ha meget mere gennemgang end de billigste stiftere. Dumt sted at spare synes jeg. Jeg ville op i f.eks. www.ditselskab.dk hvor man får lidt råd - eller stifte selv rent faktisk. Jeg vil godt vove at anbefale dig at læse min E-bog om IVS her i LINK for den siger meget om stiftelse, og har huskelister med som er meget nyttige + kan bruges som opslagsværk siden - let at håndtere.

Jeg går også ud fra, at du har været alle overvejelser igennem - de ekstra omkostninger og mindre fradragsmuligheder personligt i et IVS contra personlig virksomhed og ApS som også kan ha sine fordele mod IVS - begge dele gennemgået godt i bogen

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)