Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige affiliate sider udbydes, kom igang for en slik (Begrænset antal!)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Nu står mig og min partner og har fiflet lidt med noget affiliate, hvilket er kommet ud i at vi har udviklet en optimeret affiliate side, perfekt til dig som enten vil prøve det af, eller er super skarp til at skaffe god trafik.

Det betyder så at vi ikke vil lade det stå, og tænkte at vi vil lade jer på Amino give det et forsøg, og vi sælger derfor ud af vores template.

Templatet har en autogenerende forside, som automatisk opdaterer i forbindelse med at i smider indhold op, den har en sidebar som varierer indholdet på siden og foreslår nye "posts" som brugeren kan trykke videre på. Der er opsatte annoncer klar til brug fra Google Adsense, det eneste der skal bruges er jeres adsense kode.

Templatet spiller derudover sammen med et plugin som gør det muligt at "låse" forskelligt indhold fra brugere, som kun kan låses op hvis de enten deler siden eller liker jeres facebook side, det giver den gode muligheder for hurtigt at kunne lave nogle virale opslag som kan genere god trafik.

Templatet vil koste 1000.- og vi vil kun sælge et begrænset antal.

Hvis jeg har fanget jeres interesse er i mere end velkommen til at sende mig en mail på alexander@motrik.dk

Mvh
Alexander

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)