Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe, nets(dankort) eller noget tredje?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Miami82.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu har min hjemmeside "kun" paypal som betalingsmodul, og det fungerer egentlig okay for nogen, men jeg må også erkende at det ikke er tilstrækkeligt længere.

Grundet alt det bøvl jeg hører folk går gennem mht. en aftale med nets, så har jeg rettet mit blik imod Stripe istedet for. Er det klogt, eller er der noget helt tredje jeg skal overveje?

Har i nogle pro's and con's ved hhv Nets og Stripe?

På forhånd mange tak!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du en ny betalingsløsning til din webshop?

Få en hurtig og nem checkout løsning til at modtage betaling fra dine online kunder

  • Lad dine kunder betale med ét klik
  • Modtag alle populære betalingsmetoder
  • Let at integrere

Kontakt Nets for et tilbud

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pro ved nets er vel, at de er de eneste som bruger visadankort som dankort = langt lavere gebyr, og mon ikke det er derfor, at ca 80% af al dansk online handel går via nets. Alle andre bruger visadankort som rent visakort - til langt højere pris

test www.kortgebyr.dk med egne priser og mængder, med og uden flueben i dankort, og du ser hvad der er billigst uden til højre, inkl. oprettelse, fast gebyr og gebyr per handel, og kan beslutte 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralleriis:

Lige nu har min hjemmeside "kun" paypal som betalingsmodul, og det fungerer egentlig okay for nogen, men jeg må også erkende at det ikke er tilstrækkeligt længere.

Grundet alt det bøvl jeg hører folk går gennem mht. en aftale med nets, så har jeg rettet mit blik imod Stripe istedet for. Er det klogt, eller er der noget helt tredje jeg skal overveje?

Har i nogle pro's and con's ved hhv Nets og Stripe?

På forhånd mange tak!

Min nye webshop www.thyshoppen.dk bruger vi Stripe det første stykke tid, for det koster ikke alverden når vi ikke har flere betalinger og ned, at komme i gang, opsætte og blive godkent.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nets er kun interessant, hvis du vil tage dankort!

Stripe er blot en af mange kortprocessor/indløsere. Det handler grundlæggende om dit kundesegment, din branche og antallet af dine forventede transaktioner.
Flere dropper dankortet - specielt hvis deres forretning retter sig mod andet end hjemmemarkedet.

Nogle kortindløsere er bedre end andre til forskellige brancher.

Peter Christensen

pc@kvanto.com

Kvanto Payment Services

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ca 80% af dansk online handel kører via Nets og dankort, af den simple årsag, at det er billigste løsning så snart man er kommet ud over den meget tidlige start for de fleste - Det er eneste mulighed for at visadankort kører til dankort gebyr

Startshops eller små shops kan ha fordel af meget andet - se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/omvendt-betalingspligt-b2b-i-danmark.html 

og test evt med egne forventede priser og antal handler , med og uden flueben i dankort, og se øverst til højre billigste samlede løsning, opstart og alt, per transkaktion www.kortgebyr.dk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)