Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmarks nye priser

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige nu og studerer priserne for 2008 - pakker til Danmark..

De ovennævnte priser du skriver om, er afhentning hos dig som har en erhvervsaftale og leveret til en privatkunde, altså er prisen uden moms.

Hvis du leverer til en erhvervskunde er prisen beregnet efter volumenvægt eller en aftalt pris og dertil lægges moms altid.

Hvor meget er besparelsen så på ??

 

 

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin M:

Så har vi fået erhversaftale hos Post Danmark Smile

Så slipper vi da for at give 70 kr. En 20 kr. ved hver pakke, bliver jo også til penge.

Hvordan kommer man i kontakt med Post Danmark for at få en erhvervsaftale? Jeg har ledt som en gal på deres hjemmeside, men kan ikke finde hverken telefonnummer eller email.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin

 

Jeg har lige snakket med Post Danmark.

 Grænsen for en erhvervsaftale ligger ved 200 pakker om året. Hvis du indgår erhvervsaftalen og ikke når de 200  pakker kan de opsige aftalen - men du kommer ikke til at betale ekstra for de allerede afsendte pakker. Med en erhversaftale bliver prisen 54 istedet for 70 for de mindste pakker, Du skal som udgangspunkt selv aflevere pakkerne på posthuset med sådan en aftale.

 Der er ingen information på hjemmesiden. Du skal have fat i en "erhvervskonsulent" fra Post Danmark. Jeg fandt en seddel på posthuset jeg kunne udfylde ("få posthuset hjem til dig") og så ringede de tilbage til mig.

 Hilsen Louise E

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen herinde, som ligger inde med et opdateret link til GLS´s priser for 2008 ? Jeg kan kun se et fra 2006 på det site, hvor jeg kigger.

De hjerteligste hilsner

Diane

www.froebutikken.dk

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Louise E:

hej Martin

 

Jeg har lige snakket med Post Danmark.

 Grænsen for en erhvervsaftale ligger ved 200 pakker om året. Hvis du indgår erhvervsaftalen og ikke når de 200  pakker kan de opsige aftalen - men du kommer ikke til at betale ekstra for de allerede afsendte pakker. Med en erhversaftale bliver prisen 54 istedet for 70 for de mindste pakker, Du skal som udgangspunkt selv aflevere pakkerne på posthuset med sådan en aftale.

 Der er ingen information på hjemmesiden. Du skal have fat i en "erhvervskonsulent" fra Post Danmark. Jeg fandt en seddel på posthuset jeg kunne udfylde ("få posthuset hjem til dig") og så ringede de tilbage til mig.

 Hilsen Louise E

Tak for den oplysning. Jeg må hellere udfylde den seddel og få den afsted. Det undrer mig dog lidt, at de gemmer sig så godt. Men måske er de slet ikke interesserede i at få for mange erhvervsaftaler. De tjer jo mere på de alm. pakkepriser.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en mulighed for webshop ejere..

GLS har fra webshop til Pakke-Shops en integration via ScanNet til forsendelse af pakker.

Webshopbutikker der ikke har hosted deres shop hos ScanNet kan tilbydes en elektronisk løsning hos GLS.

Prøv en lille testwebshop ved at kontakte GLS på tlf. 76 33 11 64

Geeked

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I følge Post Danmark koster det kr. 100 at få afhentet pakker pr gang.

GLS tager kun 40. I nogle tilfælde hvor GLS holder tæt på din virksomhed kan der endda aftales en lavere pris. I mit tilfælde holder han på fortovet foran min butik for at læsse pakker af. Så smider jeg mine forsendelser op til ham. Det er god service og den var aldrig gået med Post Danmark.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Woof:

I følge Post Danmark koster det kr. 100 at få afhentet pakker pr gang.

GLS tager kun 40. I nogle tilfælde hvor GLS holder tæt på din virksomhed kan der endda aftales en lavere pris. I mit tilfælde holder han på fortovet foran min butik for at læsse pakker af. Så smider jeg mine forsendelser op til ham. Det er god service og den var aldrig gået med Post Danmark.

Vores postmand der kommer til os om morgen tager nu gladeligt vores pakker med tilbage til posthuset, selvom vi ikke giver en krone for det eller har en aftale med postdanmark om det,, så der findes flinke postmænd Smile

Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

vi for afhentet vores pakker ganske gratis alle dage mellem 15.30 og 16.00

dette skyldes at vores lokale post ikke kunne håndtere de ca. 35 pakker vi sender om dagen

 så tak til post danmark for det..

husk når i opretter en aftale hos PD at lave en aftale der også omfatter erhverv pakker. da erhverv pakker er en del billigere (37 kr. for 5 kg.) og et lille fif de checker ikke modtagen så hvis der bliver sendt nogle erhverv pakke til privat så spare du lidt mere :-)) 

Klaus Rosquist 

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)