Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura uden moms.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Forsikringssum 330.000 dkk

Må man spørge hvad i betalte for selve forsikringen? eller hvad præmien var. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøve at checke - ved den første pris var 10.000 kr ud af de ialt 76.000  og det er i alle fald i det lag

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

John

Mener du at forsikringspræmien var 10.000 DKK for at forsikre værdier for ca. 330.000 DKK ?  Er det tilfældet er der nogen der virkeligt er blevet snydt!  Normalt vil præmien ligge på 0,15 - 0,30 %

VH Ravn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det mener jeg men som skrevet ikke sikker på andet end totalen 75.000 - men mener 10.000 ca for forsikringen - Maskiner som også er dækket mod korrosion ved søtransport (god nok lukkede containers) men nej jeg er ikke sikker på den del. Husker tallet var ca 10 af de 76 - inkl de skal stå en tid i foothils of Himalaya - min fornemmelser er at de vil være ret langt undervejs - først til sea-terminal - så videre til Delhi terminal. og så op til Himalaya med lastbil, og 14 dage der - men nej husker ikke pris. Synes godt nok 1/3% eller 1000 kr i fuld forsikring lyder tossebilligt for 2 40" containers med maskiner i søtransport fra DK til Indien fuldt forsikret skade ved at vælte i container - korrosion + evt tyveri i Indien ved opmagasinering hos modtager 14 dage, men hvad ved jeg, jeg så kun den samlede pris (og den var så noget under Leman og Bluewater, Hekscher og to andre jeg ikke husker) og forsikring er betalt af modtager, så derfor ikke det fulde overblik over andet end samlet pris han sendte mig til orientering (forklaring om hvor dyrt han synes det var :) )

Iøvrigt var alle 5 der bød inden for 10.000 kr i det interval omkring de 80.000 - ikke voldsomme forskelle

Var i dette fald gennem Airloggroup Denmark som er dansk rep for Bigguy et eller andet i Indien hvorfra transporten er bestilt og betales

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 10
Fra  www.nemshoppen.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg selv speditør til daglig og kan hurtigt bekræfte at i betaler overpris for fragt.

Hvis du skal bruge aktuelt tilbud fremover kan du altid kontakte mig så skal jeg skaffe en meget mere konkurrencedygtig pris. Når det så er sagt, så pas på med at benytte de helt små, det kræver en seriøs volume i branchen for at få gode priser.

Et eksempel er for en af vores ganske almindelige jævne kunder, så kommer vi aldrig over 15.000 for en 40' til Bangkok.

Forsikring kan regnes til Vareværdi+Fragt * 110% * 0,20%

Mvh
Glenn Skovby Hansen
NemShoppen.DK

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik aldrig svar fra nogle af firmaerne så nu lander den på pladsen onsdag formiddag med DHL.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)