Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad arbejder de kære Aminoer med?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion seller, rigtig fedt projekt!

Jeres NOT Allowed, men er det ikke noget med at advokater ikke må tage % på honoraret? - Jeg kender nogle der omgås reglen ved ikke at kalde sig selv advokater, men nu hvor i tilbyder juridisk rådgivning oveni købet?

Men spændende, og dejlig du gider at lave sådan en service til alle dem der bliver kopieret hele tiden.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal de helt sikkert bestille noget slik hehe :)

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har været en fornøjelse at læse alle jeres indlæg! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger det meste af min tid på Magentoxperten.dk som er et Magento webbureau i Aarhus og København. Derudover bruger jeg næsten ligeså meget tid på Winkwink.dk som er en af Danmarks største sexshops med sexlegetøj og lingeri :-) 

Håber i vil kigge forbi!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 8. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg arbejder også i lidt forskelligt, har fået min shop op at køre led salg af radardetektorer som giver alarm når der er en fotovogn eller andre af politiets fartfælder.
Desuden sælger jeg et fedt actionkamera samt batteriboostere.
Se venligst på www.radardetektor.dk

Så arbejder jeg lidt i noget fantastisk spændende fiskegrej jeg har fået eneforhandling af i Skandinavien, det skal jeg se hvordan jeg kommer bedst ud til kunderne med.

Rigtig spændende at læse hvad folk arbejder med !

Mvh Tobias Henningsen
TH-import

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt at bringe op igen :)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende at læse om alle de meget forskellige firmaer i arbejder med her, jeg selv er ejer af NemmeHjemmesider.dk som er hjemmesider til private og mindre firmaer.

Vi brugte det meste af 2012 på at gøre første version klar af systemet, det var en udvidelse af vores hjemmeside service til kunstnere som vi havde kørt i 2 år på dette tidspunkt. Med denne version 1 blev det muligt at bruge systemet til andet end kunst hjemmesider.

Den første kunde kom på det nye system i Februar 2013 var vi helt vild glade over at nu blev det brugt.

Her 2½ år senere har vi mere end 5000 kunder, og set i lyset af at i hele 2013 fik vi 240 kunder så har væksten være stor især her i 2015 hvor vi for et par måneder siden allerede havde fået flere kunder end i hele 2014.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder i et mellemstort engros firma som blæksprutte med ca. 16 medarbejdere, hvor vi sælger modetøj fra vores eget brands samtidig laver vi private labels til større virksomheder. Udover driver jeg et opbevarings firma ved siden af www.plusdepot.dk, hvor jeg står for alt og som har været en okay succes på den korte tid. I fritiden driver jeg min webshop samt laver lidt hjemmesider for andre små firmaer. 

- så der er nok at tage fat i lige pt. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg driver WebCoders.dk sammen med min forretningspartner Mick. Vi har fem fast-ansatte og et par stykker på deltid. Vi laver hovedsageligt PHP-programmering, WordPress, HTML/CSS, jQuery m.m.

Udover det har vi lavet en kildekode-søger, hvor vi indekserer kildekode til alle danske hjemmesider (forside + undersider et niveau ned) og derefter kan søge i alle disse mia linjers kildekode, så vi f.eks. kan finde URL´er til alle danske Magentoshops, alle prestashops m.m.

P.t. er vi i dialog med flere firmaer der sælger markedsdata da de er interesseret i den data vi som de eneste kan levere.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og jeg har lige sat gang i timothymedia.com (Hjemmeside stadig under opbygning)

Hvor vi laver lækre webshops - SEO - Digital-markedsføring.
Der kan sørme ske meget på kort tid.

Mvh Matias

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)