Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger netværk med folk, der laver onlineforløb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i gang med at lave et eller flere onlineforløb ift mine kompetencer og søger ligesindede, der kan give sparring og feedback og som vil have det. 

Jeg bor i Kbh og foretrækker, at vi mødes IRL et sted i byen en gang om måneden. (Kan være hos mig)

Hver gang kunne have et særligt tema eller et oplæg fra en af os om noget vi har arbejdet med ift emnet. Og så må vi gerne hygge os og grine og drikke kaffe ind imellem også - god energi er noget vi kan tage med os som motivation til vores arbejde :)

Mange hilsner

Mette

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Det er altid spændende at mødes og sparre. Især IRL, hvor dialogen flyder lidt nemmere end online.

Jeg bor selv i indre København, men jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvilke onlineforløb det er du konkret taler om? Måske er jeg bare lidt sløv her tirsdag middag, men kan du konkretisere lidt?

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra København
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Freelance Office & IT Assistent Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er spændelig at mødes og sparre med andre - meget gerne IRL som jeg også foretrækker. Er interesseret i at være en del af iværksætternetværk

Bor også her i København

Hvilke onlineforløb tænker du på? F.eks. onlineforløb inden for kursuser? Har selv planer om at lave kursuser.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skete der ikke mere her?

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)