Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til produkt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 15. May 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen. 

Jeg har fået en ide til et remake af allerede kendte spil, men skal lige vide hvad jeg må / hvordan jeg gør. 

Jeg vil gerne have produceret min egen udgave af diverse spil ex. Matador, Hvem er Hvem, Trivial Pursuit. 

Selvfølgelig ikke under deres navne / identiske til deres produkter men inspiration fra dem. 

2 ting. 

hvordan får jeg produceret mine produkter til min webshop? Hvem skal jeg opsøge og hvor? 

Patent ? går jeg lige i en fælde? 

Vh. 

Lasse

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Går ud fra at du snakker om fysiske brætspil og lignende.

Det bliver svært da du nok skal have mindst XX.000,- før der er noget større firma/fabrik der overhovedet ville overveje at sætte dit spil i produktion m.m.

For at undgå sagsanlæg og eventuelt at skulle betale erstatning skal dit spil være 100% din egen idé uden at minde det mindste om andre.

Patent er op til dig om du vil tage chancen for at andre kopierer dit produkt eller ej.

For det første er brætspil et døende marked her i disse moderne tider, hvor kun de allerstørste får lov at overleve, så jeg vil anbefale dig at finde på noget andet.

Du er måske alene om projektet og har hvis det er rigtigt, nok ikke de største ressourcer og penge at lege med hvis du har tænkt dig at konkurrere med fx BR...

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tro ikke brætspil er døende såfremt der tales om andet end blot "Matador"-typen.

Kickstarter har en masse projekter i denne kategori og du vil se mange typisk overskrider deres mål ganske betydeligt.

Undersøg markedet, men jeg er enig i udfordringen med ikke at ligne de andre. Det skal være nyt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)