Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

299 kr pr. måned og gratis iPhone?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Hvis man har en virksomhed, synes I så at 299 kr. pr. md. for fri tale i hele Europa er fair? Bindingen er 24 mdr og der følger en gratis iPhone 6 16 GB med i handlen. Ville I gøre det?

Mvh

Earl

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

altså det er 7200.- du skal af med i alt?

Telefonen er vel ca. 5000.- værd?

dvs du får fri tale i hele europa i 24 måneder for under 2200.- hvilket lyder ganske fornuftigt for mig.

jeg er dog ikke ekspert på emnet med telefoner osv, ved ikk hvad sådan noget normalt koster til erhverv, men synes det lyder billigt nok.

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du rejser og snakker meget i udlandet er det vel et fint tilbud, hvis du ikke skal betale for telefonen... 

Men i mit tilfælde ville jeg kigge mere efter fri data i udlandet, da jeg nok arbejde mere online frem for tale over telefonen. Men nu er jeg ikke særlig meget i udlandet i forvejen, og der er snart fri wifi overalt næsten synes jeg :/ så fri tale er vel okay :)

Men hvis du ikke rejser meget i udlandet kan jeg ikke se det smarte i det, da du sikkert kan få et billigere tilbud med fri tale i danmark :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Earlen:

Hej Aminoer. Hvis man har en virksomhed, synes I så at 299 kr. pr. md. for fri tale i hele Europa er fair? Bindingen er 24 mdr og der følger en gratis iPhone 6 16 GB med i handlen. Ville I gøre det?

Mvh

Earl

Er det erhvervsabonnement du er tilbudt, så husk det er X moms. For at sammenligne andre tilbud, så husk momsen, da priser online generelt står inkl. moms.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)