Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger øjeblikkelig hjælp!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Iphonefan:
Jeg overvejer fortsat, at fremsende nedenstående fakturerer til dækning af dit misbrug

Haha Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det koster 5.000 kroner at slette to indlæg, så tør jeg slet ikke tænke på spam angreb.

Er det åndssvagt at kontakte Apple om det?

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Iphonefan:
Er det åndssvagt at kontakte Apple om det?

Ja, jeg tror bare i skal gå hver til sit nu. Ingen af jer får noget ud af det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Iphonefan:
Er det åndssvagt at kontakte Apple om det?
jeg kan slet ikke se hvordan apple skulle kunnefindre nogen i at hedde macforum   et forum for mac folk - du er Iphonefan og hvad så?

Ja det er tosset ikke at søge at blive gode venner og undskylde og beklage og protestere mod en regning du ikke havde mulighed for at forudse (selv om du sagtens kunne forudse at du ikke bare måtte reklamere på deres forum og efter at være slettet som bruger - igen oprettede ny bruger) Apple kan ikke efter min mening blande sig og du har gjort noget galt og skal nu ha den talt til ro - ikke hidset op. (tvivler på de ville nøjes med 5000 kr i erstatning hvis de kunne spore et spam angreb til en person og det er også helt irrelevant - de driver et forum man ikke må promovere i) Protest og så ro på og undskyld og love du ikke var klar over det og ikke gentager sig samt klar besked om, du intet tænker betale - hvis - når du får de fakturaer - og så håbe den dør der - og ellers må du se om de virkeligt vil gå i retten - og OM de så kan vinde den der - nok MEGET  tvivlsomt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har da skrevet igen efter jeg spurgte om hvad jeg havde med squareweb.dk at gøre, og derfor skulle betale 2.500 ekstra:

Det er uden betydning da du er den misbrugende part og således er min henvendelse rettet mod dig inklusive den kommende fakturering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lige for at få en ting på det rene. Den bruger jeg oprettede igen, er IKKE udelukkede, og har skrevet en kommentar som et svar på en anden.

Dvs at jeg kun har gjordt det en gang, og altså ikke lavet en ny og gjordt det igen.

Noget andet er også, hvordan vil de sende en faktura når det kun har min e-mail, og intet andet?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

let KJ - domænesøgning giver jo hele dit navn og adresse

Du kender sikkert

KJ

Kxxxxxx 8x

Exxxxx - 7xxx F - og telefon 28xxxxx    det er nok ikke helt galt - men fald nu bare ned og skriv sorry -  vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare svært ved det, da jeg ikke har 5000. Jeg håber ikke at det er lovligt, så jeg kan fortælle ham det og sige undskyld?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal bare sige - sorry - du var ikke klar over det og gentager ikke, så han ikke provokeres yderligere og han vil med meget stor sandsynlig hed opgive faktura, som jeg heller ikke på nogen måde tror du ville blive pålagt at betale. Han vil jo ikke kunne påvise et tab ved din handling som jeg ser det, og desuden er hans regler ikke voldsomt klare, men bare sig klart undskyld og det var en fejl da du ikke kunne se reglen - og så lad den dø der - og får du en regning, protester skriftligt - så dør den der er jeg meget overbevist om

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Han Lyder da helt fra snøvsen ham PowerPalle !

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)