Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Benyttes underleverandører til "handyman"?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :-)

Jeg prøvede tidligere på ugen at oprette nedenstående spørgsmål i netværk og ledelse, da jeg havde set et lignende emne derinde. Desværre uden held, så jeg tænker at flere vil se det herinde. Det drejer sig desuden også om opstart af virksomhed ;-)

Da jeg selv har et rengøringsfirma, så ved jeg der er mange muligheder for at kunne blive underleverandør af dette.

Men på vegne af en tæt relation, så er jeg/vi nysgerrig om der er samme muligheder for en "handyman"?

Handyman er vel nok et vidt begreb, og derfor har jeg umiddelbart ikke kunne finde noget på google omkring dette. Når jeg skriver handyman, så tænker jeg på vvs, håndværker, malerarbejde, m.m. Evt. klargøring af lejligheder, som det primære, men andre ting kan også gælde.

Umiddelbart vil jeg tro, at det er svært for ny selvstændig at komme direkte ind hos firmaer, men måske underleverandør kan være løsningen.

Derfor er der også to dele i mit spørgsmål:

- Er det noget, som bliver benyttet - og kan der nævnes nogle leverandører?

- Hvis jeg vil slå et tilbud op omkring dette, både som leverandør, men også som underleverandør, foregår det så altid i "Jeg har et godt tilbud til dig!"? 

På forhånd tak :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)