Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med erfaring med AzeHosting DIY 3 plan til WordPress?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal snart have åbnet en ny webshop. Til det formål skal jeg have en udmærket host, der kan levere en tilfreds responstid. Jeg har kigget lidt på AzeHostings DIY 3 plan, der ser helt udmærket ud. Det skal lige siges, at jeg ikke har behov for support.

Er er nogen, der har erfaring med at have WordPress på AzeHostings DIY 3 plan(eller en anden DIY plan)?

Tak på forhånd.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem kan du roligt gøre, jeg benytter dem selv - dog ikke deres DIY, da de er forholdsvis nye pakker. Men yderst stabil

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu. Vi kører med fuld backup dagligt som du selv kan restore, samt har vi en masse ekstra funktioner. 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netglobe. Det lyder super fedt. Men før jeg investerer i et domain hos jer, så vil jeg lige være sikker på, at det kan køre WordPress hurtigt nok til mit formål.

Hvor meget CPU får jeg? Er serverne hosted i Danmark? Hvor meget PHP Memory får jeg?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger blandt andet Azehosting og har kun godt at sige om dem. Virkelige professionelle, god support og gode hastigheder og gode priser.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Også gode erfaringer med Azehosting herfra. Har adskillige webhoteller hos dem. De kører stabilt, og de er hurtige hvis man har spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)