Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af 0-indberetning i Dinero

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har haft travlt på mit primærjob den seneste tid, og jeg har derfor ikke haft meget tid til min enkeltmandsvirksomhed. Det ændre sig heldigvis nu, men uanset hvad har jeg fortaget en 0-indberetning til skat i det første MOMS kvartal. I den forbindelse vil jeg gerne høre jer hvordan jeg korrekt bogfører dette i Dinero? Altså jeg antager jeg inderetter MOMS som vaneligt via "afregn MOMS" funktionen, men derefter bliver jeg bedt om at angive en dato for afregning men jeg har jo selvsagt ikke afregnet noget når jeg ikke skal betale eller modtage noget i MOMS. Jeg tænker umiddelbart at man bare skriver datoen for 0-indberetningen. Er det korrekt forstået?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Mvh. Jesper

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Broes Talknuseri Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, enten det eller sidste dag i momsperioden eller den dag, der er sidste frist for indberetning. Det er vist ret underordnet.

Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe, mange tak for dit svar, som jeg simpelthen ikke har set før nu. Tror lige jeg skal have set på spamfilteret, da jeg normalt får en mail når indlæg besvares.

Jeg har blot et enkelt tillægsspørgsmål: Skal jeg blot vælge banken som beholdning? Det burde vel ikke spille den store rolle ved 0-indberetning tænker jeg...

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh. Jesper

Fra Fredericia
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Broes Talknuseri Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden, Jesper. 

Ja, det er lidt underordnet, hvilken beholdning du vælger. Hvis du normalt betaler momsen fra banken, ville jeg vælge at bruge den.

Mvh

Dorthe

Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Glimrende. Tak igen :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)