Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg, som virksomhed, bruge cookies til??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi informere self brugerne om cookies. Men hvad kan min virksomhed bruge cookies til?

Kan jeg se hvem som har besøgt min hjemmeside?

Og i så fald, hvor finder jeg disse informationer henne?

Håber det er forståeligt... 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge Google Analytics til at se informationer om dine besøgende :-)

Du burde selv kunne installere det, hvis du bruger et af de populære CMS, f.eks. WordPress eller Joomla. Kan dog tage lidt tid for en nybegynder at sætte op.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jytzler:

Du kan bruge Google Analytics til at se informationer om dine besøgende :-)

Du burde selv kunne installere det, hvis du bruger et af de populære CMS, f.eks. WordPress eller Joomla. Kan dog tage lidt tid for en nybegynder at sætte op.

Det tager da ikke særlig lang tid, man skal bare tilføje den kode man får fra dem på ens side. Og hvis det er Wordpress så er det 100x nemmere, så skal koden bare ind i header.php filen under Editor.

Til OP: Du kan også bruge cookies til at gemme informationer om dine features, jeg bruger det f.eks. til at se om brugeren har vist en side i forvejen, eller ej.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som anders siger, så kan du bruge cookies til Google Analytics hvor du kan spore de besøgendes adfærd mm.

Dette er brugbart i flere aspekter:

- Du kan se hvor mange besøgende du i realiteten har.- Du kan se hvilke sider de besøgende oftest ser på.
- Du kan se hvor langt tid de besøgende er på siden.

Og meget meget mere.

Med de informationer du får af Google Analytics kan du derefter forbedre din side idet du så ved hvad folk oftest har interesse i når de besøger siden mm.

Såfremt du kunne have interesse i at få sat det op på din side er du velkommen til at sende mig en besked og jeg skal se om jeg kan hjælpe dig på vej.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders B. - Det kan være det ikke tager lang tid for dig, fordi du har gjort det mange gange. Men som jeg siger kan det tage lang tid for en nybegynder.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for dit meget brugbare svar.

Kan jeg på google analytics få mere konkret information om mine brugere på hjemmesiden? Som fx email adresse, hvem de er, interesser osv?

Kan jeg bruge cookies til at finde min målgruppe?

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

drumedia:

Som anders siger, så kan du bruge cookies til Google Analytics hvor du kan spore de besøgendes adfærd mm.

Dette er brugbart i flere aspekter:

- Du kan se hvor mange besøgende du i realiteten har.- Du kan se hvilke sider de besøgende oftest ser på.
- Du kan se hvor langt tid de besøgende er på siden.

Og meget meget mere.

Med de informationer du får af Google Analytics kan du derefter forbedre din side idet du så ved hvad folk oftest har interesse i når de besøger siden mm.

Såfremt du kunne have interesse i at få sat det op på din side er du velkommen til at sende mig en besked og jeg skal se om jeg kan hjælpe dig på vej.

Hej, tak for dit meget brugbare svar.

Kan jeg på google analytics få mere konkret information om mine brugere på hjemmesiden? Som fx email adresse, hvem de er, interesser osv?

Kan jeg bruge cookies til at finde min målgruppe?

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookies er den vildeste form for spam.
Du kan se ALT om dine besøgende.
Hvor mange der besøger din side, hvilke undersider de kigger på, hvor tit de har besøgt din side, og selv hvilken enhed de bruger.

Hvis du ikke går op i statistikker osv. Så lad vær med at have cookies.
Det har jeg gjort, og jeg betragter det som en service.

I dagens Danmark bruger folk jo næsten mere tid på at acceptere cookies, end at surfe på nettet.. :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Per,

Tak for sit svar.

Men hvordan får jeg så adgang til alle disse informationer om mine besøgende???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)