Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af hættetrøjer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften antyder, ønsker jeg at få forbindelse til en person/etfirma der kan levere hættetrøjer i god kvalitet til en god pris.

- Findes du her?

bh

Mads

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du have tryk på?

Så kan www.timoprint.net nemlig, hvis det skal være uden tryk kan jeg desværre ikke hjælpe dig :)

Mvh Matias

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Jeg kan sætte dig i kontakt med en række leverandører. Jeg arbejder selv hos den kommercielle afdeling af den koreanske ambassade, og vi får en del henvendelser fra tøj producenter og distributører. Du kan skrive mig en mail på info@kotra.dk el. ringe til mig på 33477227

vh Steffen

 

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartsmoke.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tør ikke sige om de har det du søger. Men prøv at tage et kig hos http://tex-tryk.dk/. De leverer både med og uden tryk.

Mangler du en e cigaret, så kig på Smartsmoke.dk

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg kan hjælpe dig med og få dem produceret i Istanbul/Tyrkiet... Arbejder som tesktil agent for forskellige danske virksomheder......

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

lidt mere information på kvalitet og styk antal vil hjælpe meget for at guide dig i den rigtige retning. 

Ønsker du at købe en standard hættetrøje fra et distributions lager i DK eller går tankerne på selv at ville producere? 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 10. May 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok en god pointe!

jeg søger god kvalitet i første omgang, senere hvis projektet går efter planen kunne det sagtens være at man selv ville producere...

Bh

Mads

kontakt@hjemløsningen.dk

Tilmeldt 18. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hairexdk:

Hejsa, 

Jeg kan hjælpe dig med og få dem produceret i Istanbul/Tyrkiet... Arbejder som tesktil agent for forskellige danske virksomheder......

Hej, er det stadig noget du har mulighed for?

mvh Emil

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)