Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkommen til det "nye" Amino

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

thyshoppen:

Hvad er det næste step i udviklingen?

Ja, det vil jeg i al ydmyg stilfærdighed også gerne spørge om. Amino har et kæmpe potentiale, som jeg ser det - men man bruger kræfterne på nogle tekniske opdateringer (selvom de også er gode, helt sikkert) - men det er snart tid til en Amino Ver.3

(Aproppos: http://www.amino.dk/forums/t/256244.aspx)

Kh David
_

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så mange penge tjener Amino ikke de kan ansætte en masse nye programmøre. Btw så skal i kigge på de mails i sender ud når man er ny Amino. Der står stadig dinero er gratis til man har omsat for en million.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold da kæft en forbedring!!! Det kører MEGET hurtigere end tidligere. Godt arbejde Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan stadig ikke rette i min profil eller signatur, men det har jeg så heller ikke kunne de sidste 2 mdr (det var første gange jeg prøvede)...

Så måske I ville kigge på det, jeg har skrevet 5 gange til supporten, men har til dato stadig intet svar modtaget desværre :/

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja. Amino skal oppe sig på supporten

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Den seneste måned har vi opgraderet supporten markant på Amino. Vi har svartiden for 9 ud af 10 henvendelser på under ét døgn og løser rigtigt mange af de ting som brugerne ønsker support til.

På udviklingsfronten har vi - som meddelt i denne tråd - de seneste måneder arbejdet målrettet med at opgradere hele Aminos platform på mere overordnet niveau. Det har betydet at bug-fix er blevet nedprioriteret. Vi har tre udviklere som har siddet på kontoret 14-16 timer i døgnet stort set hele den sidste måned.

I må have tålmodighed med bug-fixes. Vi har lagt sagerne ind i vores projektværktøj. Men vi har nu engang de resurser vi har. Så glæd jer over alle de mange gode ting som er sket de sidste måneder, vi skal nok komme efter resten :-)

Nicolai

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med de Resourcer i har så gør i det fandme godt.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fashion-Seller

1) Videresend de mails du har skrevet til support@amino.dk - meget gerne så jeg kan se tidspunkt hvornår du har sendt dine mails til vores support, så jeg lige kan tjekke op hvad der er sket.

2) Jeg har lige været inde og ændre min signatur både på mobil og desktop. Jeg har gjort det i Firefox og det kunne jeg opdatere uden problemer. Så kan du ikke skitsere hvad det er for en fejl du oplever med din signatur.

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak ThyShoppen

Det varmer. Vi har nogen virkeligt dedikerede medarbejdere på Amino. Vi er 7 mand til at holde styr på hele Aminos Community, Freelancer, blogs, nyhedsbreve mv.

Det udviklingstempo som vores udviklere  har leveret med hjælp fra 1902 Software de seneste måneder har været helt fantastisk. Der er en kæmpe dedikation for at lave noget fedt til Aminos brugere efter vi har hængt i bremsen igennem flere år.

Det er kun muligt fordi vi har hjælp fra moderatorer, superbrugere og fantastiske brugere.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er det gået med Amino plus delen de sidste par år? Er det steget?

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)