Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banklån erhverv

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 3. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer
jeg har fået bevilliget et erhvervslån på 340.000
8%.i rente
...men!
Jeg ender med at skulle betale 117.000 i renter og oprettelsesgebyrer over de 77 måneder lånetiden varer.
renten er som de fleste lån variabel

Har nogen af jer gode råd?

Forslag til andre veje jeg kan gå?

Mvh Mette

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Umiddelbart synes jeg ikke, at en rente på 8,00 % lyder afsindig dyr, - medmindre du selvfølgelig stiller sikkerhed, der har en reel værdi for banken ved evt. realisering?

8 % i rente over 77 måneder giver ca. 95.000 kr., så jeg formoder, de sidste ca. 22.000 kr. er gebyrer til bank samt evt. tinglysning? Hvis det er rene omkostninger til banken (og ikke tinglysning), så virker det til gengæld halvpebret.

Hvis du kan give banken (god) sikkerhed/pant for de penge, du ønsker at låne, og at du har en god case, så er det bare at spørge andre banker, - og se, om de kan komme med et bedre tilbud.

Mvh

Chris

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du finder lån under 8% med mindre der er en mere end 100% sikkerhed bag det. Det kunne ha heddet 25% for nogle år siden, men 8% idag, ligger som en ret meget standardsats. Du kan lede efter investorer, men der er næppe nogen der går ind med mindre end 8% uden i alle fald en meget blind tro på dit projekt

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville give min sjæl lige nu for 8% jeg giver næsten 12 og der er endda sikkerhed i nogle ejendomme, har været lidt ramt af krisen så min kassekredit er næsten 15, så hvis du skulle få nogle penge "tilovers" giver jeg dig gerne 12% i rente 😊
Hvis det skal gøres billigere har du næsten kun den mulighed at tage lån i dit eget hus hvis du er så heldig at have et med noget friværdi 😊
Jacob

Tilmeldt 8. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg spørg men hvad har du lånt de penge til

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mest til nogle ejendomme, men de ligger jo desværre ikke lige i hovedstaden, købte dem inden krisen, da var renten jo nærmest halvdelen og så kørte det fint rundt...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)