Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har svært ved at synes om mit eget smukke/enkle design

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Susanne Skype-Blush

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt for meget grå efter min smag, men ellers fint og kører meget flydene, godt arbejde

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

David dit indlæg, fortjener et ordentligt svar, så vil lige vente med at svare på det, til jeg har lidt mere tid *bare for at sige, jeg ikke har glemt dig* :-) 


Carl Emil Bager:

lidt for meget grå efter min smag, men ellers fint og kører meget flydene, godt arbejde



Gråt er det nye sort hos high-end designere, og har været det i mange årtier ... 
Så din smag er nok ikke repræsentativ for målgruppen *kan så også se på din profil du kun er 13 år gammel, så det har nok lidt at sige* ;) 

Jeg har det modsat, jeg syntes de grå nuancer er meget vellykkede, men jeg syntes ikke helt det ellers er "fint", og syntes heller ikke siden køre flydende (den henter for meget kode ind vs. det siden egentlig bruger) - men mere om det når jeg får tid til at skrive David den feedback hans hårde og gode arbejde fortjener! 

Cool du som 13 årlig allerede går op i design dog; bliv ved med det! 

Mvh
Dennis O. Madsen

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Hvad angår sprog og tegnsætning er din hjemmeside langt fra det værste, jeg har set, men der er dog plads til forbedringer. Der er spredte fejl i tegnsætningen, der er enkelte sproglige fejl, og der er formuleringer, der kan strammes op. Endelig er der en overdreven brug af tankestreger. Det hæmmer læsningen. En professionel korrekturlæsning vil kunne bidrage til at gøre din hjemmeside endnu bedre.

Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David. 
 
Var lige ude og Web- lidt og kom forbi din tråd og kiggede hurtig på din side. må sige den ser flot ud. Jeg har dog ikke meget forstand på det programmerings mæssige aspekt men til gengæld syntes jeg har meget godt fat i visuelle ende. 
 
Efter et hurtig kig igennem siderne syntes jeg alle sider er flotte at browse igennem, Men! på de 3 sider grafisk, industriel og profil, syntes der mangler nogle farver i toppen der hvor forside, grafisk, industriel og profil links er, om ikke andet taget i betragtning af at du er en designer.

 

Med venlig hilsen Ronn

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)