Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg sælge smykker for dig/jer ? :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er sprit ny her på Amino og håber denne tråd er oprettet korrekt og det rigtige sted?!

Jeg er igang med at oprette en lille "butik" med salg af "dulle grej" Smile, smykker, accessories, dufte m.m. og søger kontakt med leverandører af smykker engros / kommisions salg af smykker. 

Det skal nok være mellemklasse pris (og højeste kvalitet naturligvis... Stick out tongue), ikke billigt flitterstads og ej heller i den aller dyreste ende, det må naturligvis gerne være noget man ikke kan købe i ethvert supermarked og så alligevel heller ikke ALT for "eksperimenterende"... :-)

Personligt kan jeg rigtig godt lide smykker i læder, sølv/guld/rosaguld og meget gerne i et mix, Armbånd, ringe og andre smykker med lidt "bling", smykker der fremhæver personligheden... stilen er er vel en blanding af romantisk/rå/diva/classic.

Jeg har selv i et par år fremstillet lidt smykker på hobby basis , men kan slet ikke producere nok så der kan blive til andet end gaver til familie og venner og nu har jeg fået lyst til at prøve kræfter med at udvide "butikken" og søger derfor kontakt med gode leverandører hvor man kan købe små partier /enkelt dele, da jeg hverken vil have noget kæmpe lager eller kan foretage en million investering fra dag et...! (der går nok lige et par måneder... Big Smile)

Jeg forestiller mig ikke at omsætningen vil blive så stor så moms registrering er nødvendigt i første omgang, jeg tænker at oprette et cvr.nr. som PMV. Jeg har deltids job ved siden af og det er ikke meningen at der skal ændres på det Smile

Navnet på min butik og "univers" er Remonce.dk, der vil blive oprettet FB side, web-shop, blog osv. når jeg har det hele på plads Big Smile

Håber ovenstående giver mening, kom gerne med input, feedback, ideer og gode råd... alt er velkommen og vil blive modtaget med stor taknemmelighed Smile1

God dag derude og på forhånd tak.

Hilsen

Remonce.dk / Pia Skype-Blush

piabjerre(at)me.com

Fra Skive
Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

<b>Hej Pia Bjerre</b>

Jeg syntes det lyder rigtig godt men jeg tror at du er nød til at oprette et CVR nummer for at forretninger vil tage dig mere seriøs.. Det kan også gå hen og blive noget rod i deres bogholderi, hvis ikke du har et moms nummer...

Du kan enten starte som enkeltmandsvirksomhed eller IVS (iværksætterselskab)... 

// Camilla Meilholm

Fra Midtsjælland
Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia.

Hvad søger du - mange "små" leverandører hvor du kan købe 5-10 stykker af hver, dvs. folk der (ligesom du selv?) laver lidt smykker på hobbybasis? Jeg kan forestille mig at det er måden at få et stort udvalg med et lille lager. Men regnskabsmæssigt bliver det nok ret omfattende at skulle håndtere så mange bilag/fakturaer.

Har du overvejet hvordan du vil skille dig ud fra mængden? Der er mange af den slags små virksomheder (jeg har også selv tidligere overvejet at starte en ;-) )

Det var lige mine umiddelbare tanker. Det lyder ellers interessant.

Mvh.

Kitiara

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej jeg vil lige sige at også er en at have Google Blog og en Twiter eller en Fliker og så vide,
til din Hjemme side :)


jo flere søgeresultater der føre tile din hjemmeside jo beder ;D

M.V.H
LULU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)