Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg undgå at betale skat, hvis jeg gør sådan her?...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Hej herinde.
Jeg har flere FB sider med en del likes og dermed et stort forum inde for et bestemt emne. Jeg tænkte det kunne være en god måde at promovere min idé på. Min idé er simpel, nemlig at få lavet t-shirts med tryk fra en leverandør i DK. (T-shirtsne/printet skal selvfølgelig have relation til mit emne/område, som har med mine FB sider at gøre). Hvis jeg så fx. bestiller fx. 30 t-shirts med tryk fra min lokale tryk-forhandler og jeg blot sælger dem på min Facebook side anonymt til min målgruppe, så kan ingen jo forhindre mig i ikke at betale skat vel?
Er der ikke en del andre, som ligenu gør det samme?
Mvh. Erik
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

spørger du i fulde alvor her om du kan snyde i skat???

Sælger anonymt - på internettet - det er nu ikke så let

Og den der sælger t-shirts til dig, hvis han får skattekontrol og har solgt 30 t-shirts til en privat - så kan skat jo også der udlede at der måske skal ses på dig

Helt ærligt - jeg synes det er ret "nederen" at spørge lige ud på et offentligt forum om du kan snyde alle os andre ved ikke at betale skat, og vi andre vi skal så betale den for dig

fy for den da

venligst john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret John. Det var nok ikke så smart, men jeg har det med at sige tingene som de er.. Men jeg tænkte bare der sikkert var en del der gjorde det.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde ord..

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag det roligt, jeg kunne ikke finde på det, jeg var blot nysgerrig om det overhoved kunne lade sig gøre og om folk før det nutildags...

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør*

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Eriksam:

Tag det roligt, jeg kunne ikke finde på det, jeg var blot nysgerrig om det overhoved kunne lade sig gøre og om folk før det nutildags...

Jamen så tror jeg på den - og så kan du også bilde mig ind du har fået lov til at sælge mig storebæltsbroen for 40 kr via mobilepay Cool Tror jeg på den første hopper jeg nok også på den anden.Geeked

Der er masser der snyder i skat - men næppe ret mange der er tossede nok til at fortælle det på internettet - og iøvrigt næppe ret mange der bruger den metode med facebook salg som vel er noget af det mere offentlige - og bøden ville jo slet ikke gøre det til noget der betaler sig . intet fradrag for købet osv - men skattesnyd findes skam i høj grad, og der fanges jo også masser (ex kan man på nettet anonymt anmelde folk og så er skat forpligtede til at undersøge)

tsk tsk

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

John, jeg siger ikke jeg vil snyde i skat, jeg efterlyser blot svar på, om der rent faktisk er nogle der gør det på den måde.

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hold da op.. jeg forstår ikke helt, hvad der har fået dig til decideret at skrive på Amino om, hvordan du kan slippe for skat. Imponerende. ;)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)