Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDK og GLS integrering til shopify

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg sidder med et mindre problem. Jeg er ved at lave en shopify shop men jeg synes ikke at kunne finde nogen måde at integrerer således at kunderne kan vælge i hvilken pakkeboks/pakkeshop etc. de vil have pakken sendt til. Både Post Danmark og GLS fortæller at det er noget de selv leverer men jeg kan bare ikke finde det nogen steder.

Skal jeg ud og have fat i et firma for at gøre det for mig, som koster penge om måneden eller bare har dyre labels (pakkelabels.dk)?

Jeg har nemlig mulighed for at købe ekstremt billige pakkelabels fra postdanmark.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I min nye shop har jeg valgt post dk da de fx er begyndt at levere pakker om lørdagen, hvilket gls ikke gør

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt se http://www.postdanmark.dk/da/erhverv/faa-raadgivning/e-handel/fleksibel-levering/Sider/Valg-selv-udleveringssted.aspx

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke benytte mig af sådan noget some webshipr eller pakkelabels.dk som jeg skriver i mit indlæg, jeg vil blot have mulighed for at kunderne kan vælge afhentningssted når de bestiller uden omdeling.

Jeg prøver at kigge på dit link, mange tak thyshoppen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du ikke skrive når du får løst dit problem? Jeg leder nemlig også efter en måde hvorpå mine kunder kan vælge afhetningssted. 

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke fået det løst. Jeg tror enden bliver at betale v-connect 500 for at integrerer med PostDK, hvad jeg gør med GLS ved jeg endnu ikke.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor langt i er med jeres loesning, men jeg har en ehandelsloesning paa traperne der hedder weebio, kan du lide shopify saa tror jeg der er gode chancer for du kan lide weebio.  Da vi laver produkter paa samme maade, har smart kollektioner og har samme tilgang til menuer og vores templates bygger paa samme sprog.

Det på dansk og kunder kan vælge udleveringsted fra postdanmark og gls i checkud.

Mvh
Bryan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)