Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til salg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, jeg har set der var nogle som før har spurgt om der var hjemmesider til salg.
Derfor synes jeg det kunne værre interessant at vide om der var nogen, der havde en til salg eller kendte nogle som havde en og hvad ville det koste?

Mvh

Victor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg sælger www.Gadgex.dk til 6999,-

Hvis du er hurtig, så kan vi aftale 5999,-

Du kan finde information om siden her: http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi/internethandel-detail-b2c/super-brugervenlig-webshop-med-et-nemt-og-hurtig-domaene-til-salg-23941

(Annoncen er i øjeblikket ikke aktiv, da den er til gennemgang, fordi jeg har sat et nyt miniature-billede på annoncen)

Du kan kontakte mig på benjamin@fiven.dk

Du kan sagtens kontakte mig på Amino, men jeg er sjældent på Amino længere, så jeg anbefaler at kontakte mig over min mail.

Hav en god dag :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har

slankekur.nu

afbudsrejser.nu

billige-flybilletter.nu

Kunne også være interesseret i affiliate samarbejder - jeg har dog ikke ret meget tid til internet aktiviteter. Har været selvstændig siden 2005. Har iddeer og erfaring samt kapital men ingen tid!

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Roscoe: Send mig gerne en PM hvis du vil sælge nogle af dine sider.

Hvis du kan inludere estimeret adsense indtjening de næste 12 måneder inklusiv dit bud på en pris for hver side, så kan vi hurtigt se om vi kan mødes.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)